想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-10-6 10:25 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-6 10:26 編輯

我9月7 day 1 ga.... 今日day30喇....
咩o野懷孕前徵兆都冇, 仲要開始feel倒有m 痛o既感覺...
小腹有d唔舒服................
係咪可以confirm 今個cycle 唔中喇~~~~?


p.s. 我向來cycle 都十分唔準的, 所以我都唔知係咪遲左定點樣.....
同埋, 我day 25-28都有流啡情況.... 尋日開始停左..... 我都幾肯定o個d唔係m,
因為個肚仲有dd漲漲地......
唉.................... 好灰........
完全唔知發生咩事....


大宅

積分: 2142


39#
發表於 11-10-7 22:08 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-7 22:05
你要加油呀! 我地大家一齊keep 住check 紅d, keep 住update 大家啦!!



...

係呀,KEEP住互相支持呀!


大宅

積分: 4497


38#
發表於 11-10-7 22:05 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

你要加油呀! 我地大家一齊keep 住check 紅d, keep 住update 大家啦!!




大宅

積分: 2142


37#
發表於 11-10-7 21:59 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-7 21:47
我星期一睇左醫生喇, 醫生叫我睇多一個禮拜,有事先返去覆診...不過我前日已經停左流啡喇...

至於體溫, 我 ...

停流啡就好啦,唔駛咁擔心。
你D15 CHECK到有哈哈笑,唔一定翌日排架,可能D17先排呢。
高溫期過14日仲有機,即使真係今個CYCLE唔得,都證明你黃體素足夠呀。
我今日都係排卵後D11/12,紅D得拱我唔會CHECK綠D/CB架。
除非見到紅D 30%以上,我就會即刻CHECK綠D/ CB。
星期一就應該嚟M啦, 要忍多幾日. 都好苦~~


大宅

積分: 4497


36#
發表於 11-10-7 21:47 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

我星期一睇左醫生喇, 醫生叫我睇多一個禮拜,有事先返去覆診...不過我前日已經停左流啡喇...

至於體溫, 我向來都冇check, 但我又唔太覺自己近來溫度高... 今日更加俾cb digital 一下打沈在...所以都冇咩寄望了....

你呢? 除左用紅d, 有冇用綠d 同cb check ah??




大宅

積分: 2142


35#
發表於 11-10-7 21:35 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-7 21:31
我都係呀, 好多時都見唔倒提醒...

我今朝用左cb digital lu... Not pregnant... 都day 31, 又已在排卵後 ...

你今日仲有無流啡呀?
你唔係去咗睇醫生啦? 佢無藥比你呀?
DAY 15啦喎, 呢幾日體溫點呀?
高溫過15日好大機會架, 你無論如何好好休息先.


大宅

積分: 4497


34#
發表於 11-10-7 21:31 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

本帖最後由 bbnboot 於 11-10-7 21:34 編輯

我都係呀, 好多時都見唔倒提醒...

我今朝用左cb digital lu... Not pregnant... 都day 31, 又已在排卵後第15日...雖然m小姐未到, 但見cb咁講都可以肯定今個cycle失敗lu...

不過, 我尋晚同今日都有用紅D, 都有淺控ga.....




大宅

積分: 4497


33#
發表於 11-10-7 21:25 |只看該作者

回覆:izumiwai 的帖子

多謝你呀! 等我哩幾日keep 住密密check 先!! :)




大宅

積分: 2142


32#
發表於 11-10-7 21:24 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-7 20:56
你點呀? 今日check jor 未呀?

紅D得拱咋, 無CHECK綠D.
(奇怪, 點解好多時都無收到提醒?要CLICK入嚟先知有留言...)
你呢??


大宅

積分: 3575


31#
發表於 11-10-7 21:16 |只看該作者

引用:回覆+Queeniesky+的帖子 wa!!!!+恭喜晒你

原帖由 bbnboot 於 11-10-07 發表
回覆 Queeniesky 的帖子

wa!!!! 恭喜晒你呀!!! 好登你開心!!
其實來m前紅d都會有淺線ka,如果bingo就會愈來愈深,你不如每日keep住check。




大宅

積分: 4497


30#
發表於 11-10-7 20:56 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

你點呀? 今日check jor 未呀?




複式洋房

積分: 201


29#
發表於 11-10-7 16:11 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

Thank you!
Add Oil ar!!! maybe already bingo le

點評

bbnboot  9成唔得ga喇~~哩有放鬆自己等下個cycle啦~~ =) 不過點都好, 多謝你呀!  發表於 11-10-7 16:32


大宅

積分: 4497


28#
發表於 11-10-7 09:09 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

Besides, 你cycle 準ma??




大宅

積分: 4497


27#
發表於 11-10-7 09:09 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

你係咪由m完已一路check 住紅d??




侯爵府

積分: 24474


26#
發表於 11-10-7 09:00 |只看該作者
我都好心煩呀......我7/9 day 1, 26/9, 27/9 紅d先有深粗同笑哈哈, 28/9 就白雪雪, 我諗應是27/9排....但我26/9去睇婦科照又話已排, 因子宮內膜已厚, 係排了卵先會......我26/9同27/9都有dodo...

今日已10日, 昨日同今日早上紅d都白雪雪, 連印都冇, 好失望:((((


大宅

積分: 4497


25#
發表於 11-10-7 08:43 |只看該作者
回覆 Queeniesky 的帖子

wa!!!! 恭喜晒你呀!!! 好登你開心!!

我自己就今朝check左clearblue digital = not pregnant...
不過奇怪o既係我用今日第二次o既尿尿check紅d就有淺控.....
唔知做咩事.......
係咪我cycle長所以奇怪d??

anyways, congratz!!


大宅

積分: 1977


24#
發表於 11-10-7 00:12 |只看該作者
回覆 Queeniesky 的帖子


複式洋房

積分: 201


23#
發表於 11-10-7 00:02 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

我買左clearblue,bingo左呀,你呢?




大宅

積分: 1238


22#
發表於 11-10-6 19:45 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

我都好緊張呀!我仲要等多9日先可以check -_-
希望聽朝聽到你嘅好消息!




複式洋房

積分: 148


21#
發表於 11-10-6 19:29 |只看該作者
我都係DAY 31, 用萬XXX就有條好淺既線,淺到差D睇唔到,用CB 就咩都無,不過唔係用晨尿,所以醫生叫我明早再CHECK。。。我都覺得好煩,同我個肚都有D痛,好唔想郁;大家要加油呀,一定會有架!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo