想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2303


1#
發表於 11-10-6 15:17 |只看該作者
本帖最後由 ggkung 於 11-10-6 15:18 編輯

請問有無jm試過同C6咩咩完後,第二日會有滲漏?

如果我想要BB,D丁丁咪漏曬lor......唉!點算呀?


大宅

積分: 4877


16#
發表於 11-10-8 01:47 |只看該作者

回覆:totokingdom 的帖子

認同你講法



嘻嘻


別墅

積分: 720


15#
發表於 11-10-7 21:45 |只看該作者
我之前同c6每次見到有野漏出黎都会好緊張, 我仲去問醫生, 佢話係正常, 之後我都bingo咗, 所以妳可以放心! 保險d就墊高少少啦!


大宅

積分: 2303


14#
發表於 11-10-7 20:41 |只看該作者
回覆 CATsMOM 的帖子

ok!thanks!


大宅

積分: 2303


13#
發表於 11-10-7 20:39 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

認同...我都試過墊高,可惜第二日都係在Under內...


大宅

積分: 2956


12#
發表於 11-10-6 23:35 |只看該作者
應該係正常o家喎!
[url=http://www.pregnology.com][/url]


大宅

積分: 1299


11#
發表於 11-10-6 22:45 |只看該作者

回覆:請問有無jm試過同C6咩咩完後,第二日會有滲漏(透明的)?

我都係咁




別墅

積分: 1000


10#
發表於 11-10-6 22:14 |只看該作者
放心啦, 我睇過d文章, 話每次都有超大量丁丁進入身體, 所以就算流返d出來都有好多响入面架. 我仲睇過d文章講(邊一篇就唔記得啦)就算最後一刻唔係體內射丁都會有成孕0既機會, 所以.....係你0既就係你囉~


大宅

積分: 4810


9#
發表於 11-10-6 18:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+stupidtaz+於+11-10-06+發表

原帖由 MaggiEricBB 於 11-10-06 發表
請問要墊到幾高呢?
Use a pillow la.




翡翠宮

積分: 87403


8#
發表於 11-10-6 17:36 |只看該作者
正常係會流番出黎架喎!!!


伯爵府

積分: 15236


7#
發表於 11-10-6 17:22 |只看該作者
正常


大宅

積分: 3062


6#
發表於 11-10-6 17:20 |只看該作者
我發覺墊高幾耐都係會流返出黎架BOR!


別墅

積分: 877


5#
發表於 11-10-6 16:49 |只看該作者

引用:丁丁唔夠力游入去都會流番出黎!又或者量太

原帖由 stupidtaz 於 11-10-06 發表
丁丁唔夠力游入去都會流番出黎!又或者量太多!試下dodo完,墊高pat pat 15分鐘!



...
請問要墊到幾高呢?




大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-10-6 16:20 |只看該作者

回覆:請問有無jm試過同C6咩咩完後,第二日會有滲漏(透明的)?

丁丁唔夠力游入去都會流番出黎!又或者量太多!試下dodo完,墊高pat pat 15分鐘!




別墅

積分: 710


3#
發表於 11-10-6 15:46 |只看該作者
正常都會漏出來既, 吾會俾身體吸收晒d liquid 掛~


大宅

積分: 2649


2#
發表於 11-10-6 15:41 |只看該作者
我都有陣時有咁情況 , 咁點算.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo