想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2649


1#
發表於 11-10-6 18:11 |只看該作者
Hello all, I'm new to this forum. 第一個月用紅d,以下有D問題想問, 希望有人可以幫下我. Day 1 係 September 17, Cycle 平均係 27 to 29 days. Day 7 開始用紅d, Day 13 用紅d (深粗) 同有哈哈笑. 至今紅d日日都有 light color, 正常嗎?


大宅

積分: 2142


17#
發表於 11-10-8 15:03 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-10-8 14:55
我用過秀兒,麻麻地好用,無紅D條線咁清楚,同埋我用紅D過程係無線,THEN深D,深粗,淺番,無線,M前有控,用秀兒就 ...

多謝分享~
所以, 我一直都係用紅D CHECK+量體溫, 夠啦.
係第一個CYCLE用過曼仔, 覺得太貴之後就轉紅D啦.
無用過秀兒同哈哈笑,同時間用咁多牌子, 我唔想精神分裂


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


16#
發表於 11-10-8 14:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2142


15#
發表於 11-10-8 14:32 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-10-8 13:49
你有無check棒呀!

check咗紅D咋,好淺線...無CHECK棒呀
你呢?


大宅

積分: 3575


14#
發表於 11-10-8 13:49 |只看該作者

引用:Quote:harbourplace+發表於+11-10-8+10:51+

原帖由 小幸兒 於 11-10-08 發表
我D29啦, 都有M feel.....
你有無check棒呀!




大宅

積分: 2142


13#
發表於 11-10-8 13:34 |只看該作者
harbourplace 發表於 11-10-8 10:51
今日 day 22, 有小小作 M come...no hope!

我D29啦, 都有M feel.....


大宅

積分: 2649


12#
發表於 11-10-8 10:51 |只看該作者
今日 day 22, 有小小作 M come...no hope!


大宅

積分: 4204


11#
發表於 11-10-8 00:48 |只看該作者

引用:Quote:TeresaTsui118+發表於+11-10-7+21:38

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
如果係我就補呀。
排卵後一天,都仲有機會中架。加油~
知道多謝晒祝大家早孕




大宅

積分: 2142


10#
發表於 11-10-7 23:03 |只看該作者
TeresaTsui118 發表於 11-10-7 21:38
我4/10 Day 13 有蛋請分泌,紅d紀錄Day 13, 14 深d, 我cycle 28 day, 我1/10,2/10,5/10 dodo 有機嗎 ...

如果係我就補呀。
排卵後一天,都仲有機會中架。加油~


大宅

積分: 4204


9#
發表於 11-10-7 21:38 |只看該作者

引用:Quote:TeresaTsui118+發表於+11-10-7+19:23

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
你嘅情況係點呀?
我4/10 Day 13 有蛋請分泌,紅d紀錄Day 13, 14 深d, 我cycle 28 day, 我1/10,2/10,5/10 dodo 有機嗎?要補飛嗎謝謝
myphoto.jpg




大宅

積分: 2142


8#
發表於 11-10-7 20:27 |只看該作者
TeresaTsui118 發表於 11-10-7 19:23
想請問今日補飛還有機會嗎

你嘅情況係點呀?


大宅

積分: 4204


7#
發表於 11-10-7 19:23 |只看該作者

引用:Quote:candon+發表於+11-10-7+16:53+回覆+h

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
我未用過秀兒, 不過以我係度睇好多JM嘅分享, 佢哋都話秀兒係敏感過紅D.
而哈哈笑當然仲準啦, 佢貴咁多:hap ...
想請問今日補飛還有機會嗎




大宅

積分: 2142


6#
發表於 11-10-7 18:52 |只看該作者
candon 發表於 11-10-7 16:53
回覆 harbourplace 的帖子

我都想問,我10月3同10月4係深粗,二日都有哈哈笑,今日用秀兒,有50%,咁即係點呢?? ...

我未用過秀兒, 不過以我係度睇好多JM嘅分享, 佢哋都話秀兒係敏感過紅D.
而哈哈笑當然仲準啦, 佢貴咁多
照你咁講應該排咗卵架啦.
如果你唔倦, 今日都補飛啦~~


大宅

積分: 3130


5#
發表於 11-10-7 16:53 |只看該作者
回覆 harbourplace 的帖子

我都想問,我10月3同10月4係深粗,二日都有哈哈笑,今日用秀兒,有50%,咁即係點呢??


大宅

積分: 2649


4#
發表於 11-10-7 16:50 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

Thank you very much 小幸兒...


大宅

積分: 2649


3#
發表於 11-10-7 16:50 |只看該作者
Thank you very much 小幸兒...


大宅

積分: 2142


2#
發表於 11-10-6 20:00 |只看該作者
正常。
如果D13深粗, 你今日係D20,都係排卵後D7,如果BINGO紅D係未咁快深粗架。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo