想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 945


1#
發表於 11-10-6 19:05 |只看該作者
八週bb照了四次都沒心跳 最後只好去醫院塞藥 但回家不久 (塞藥後五小時) 去洗手間時發現三粒藥幾近完好地掉了出來 之後連肚痛的反應也沒有了 血量亦極少
好擔心 咁樣是正常的嗎? 現在都九小時了 還是沒有再痛 情況正常嗎?
please help


別墅

積分: 945


5#
發表於 11-10-6 22:03 |只看該作者
東區咁好比你過夜 我係pwh 佢比日間病房我等四小時咋 最遲都要七點走 我依家都無反應 我都想好似你地咁排好多野出來 慘在我依家痛也不痛 打左去醫院講比姑娘知 她只叫我等兩星期回去覆診


伯爵府

積分: 17307


4#
發表於 11-10-6 20:37 |只看該作者

回覆:擔心 小x 塞藥 但藥五小時掉了出來

我係東區做,塞前醫生叫我返屋企等排出,我話我要留係度,果晚好彩係醫院咋!排左好多出黎!你不如再返急症話佢知你情況留一晚喇!至少有姑娘睇住



   每日都咁開心!!!


別墅

積分: 945


3#
發表於 11-10-6 19:44 |只看該作者
謝謝回覆 我係政府做 塞完 觀察四小時 如無大量出血就走得 點知一返屋清企就出事 排清請問用了多久呢? 同埋想問藥是會溶解不會掉出來嗎? 我似乎沒了藥效


大宅

積分: 3356


2#
發表於 11-10-6 19:28 |只看該作者

回覆:擔心 小x 塞藥 但藥五小時掉了出來

點解醫生批凖你出院?我上次要瞓醫院直至排清才可出院。
Anyway, 不要太担心,若不能排出胚胎,明天找醫生吧!請保重身體!身體要緊!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo