想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2735

月餅勳章


1#
發表於 11-10-7 13:07 |只看該作者
Last period day 1 is sept 5, I checked green d on oct 5 and got light line... Then check with 曼仔同cb also light line, but I see doctor last nite he said not bingo... Oh help me plsss really no ma???
myphoto.jpg




大宅

積分: 2735

月餅勳章


24#
發表於 11-10-8 07:46 |只看該作者

回覆:請大家幫幫手睇下....好煩惱

各位早晨吖,我忍晤住今朝又驗左啦!應該可以信嗎?我而家要做咩呢?我第一次咩都唔識,tks tks
myphoto.jpg




大宅

積分: 2735

月餅勳章


23#
發表於 11-10-8 07:45 |只看該作者

回覆:請大家幫幫手睇下....好煩惱

各位早晨吖,我忍晤住今朝又驗左啦!應該可以信嗎?我而家要做咩呢?我第一次咩都唔識,tks tks
myphoto.jpg




別墅

積分: 720


22#
發表於 11-10-7 23:37 |只看該作者
如果想早d confirm, 都可以試下驗血。


大宅

積分: 2735

月餅勳章


21#
發表於 11-10-7 23:36 |只看該作者
有冇JM可以介紹下邊個西醫好呢....KLN 東或油尖旺區都冇問題...pls help help...


別墅

積分: 714


20#
發表於 11-10-7 23:13 |只看該作者


大宅

積分: 4614


19#
發表於 11-10-7 23:13 |只看該作者
係啊 有d 醫生係要好明顯線先肯寫 ,明呃錢唔好再睇佢啦


大宅

積分: 2735

月餅勳章


18#
發表於 11-10-7 23:08 |只看該作者
希望啦...你地覺得我好唔好睇過第二個醫生? 定係等多個星期好呢...唉..好煩惱...只想有個answer yes or no jar....


大宅

積分: 4810


17#
發表於 11-10-7 21:53 |只看該作者

回覆:請大家幫幫手睇下....好煩惱

有些醫生要tester深色才confirm ga. 你應該係bingo,過幾日再去醫生到check n confirm la.




大宅

積分: 4204


16#
發表於 11-10-7 21:43 |只看該作者

引用:Last+period+day+1+is+sept+5,+I+checked+g

原帖由 HappyHappy40 於 11-10-07 發表
Last period day 1 is sept 5, I checked green d on oct 5 and got light line... Then check with 曼仔同 ...





大宅

積分: 2735

月餅勳章


15#
發表於 11-10-7 21:16 |只看該作者

回覆:請大家幫幫手睇下....好煩惱

多謝晒甘多位,好窩心呢!我會買cb d try again.... 祝個個都早孕




別墅

積分: 854


14#
發表於 11-10-7 18:25 |只看該作者
帶埋你自己支棒棒比個E生睇, 問佢"十"字係咪即係吖e生~


珍珠宮

積分: 44566

2024年龍年勳章


13#
發表於 11-10-7 15:14 |只看該作者
恭喜


大宅

積分: 4106

環保接龍勳章


12#
發表於 11-10-7 15:08 |只看該作者
好明顯呀~~ 恭喜!


大宅

積分: 3833


11#
發表於 11-10-7 14:52 |只看該作者
咁明顯!恭喜定你都得喇


大宅

積分: 1977


10#
發表於 11-10-7 14:46 |只看該作者
一定bingo, 恭喜恭喜!


大宅

積分: 4667


9#
發表於 11-10-7 14:18 |只看該作者
回覆 HappyHappy40 的帖子

係呀~ 普通西醫可以驗到架啦^^


大宅

積分: 2735

月餅勳章


8#
發表於 11-10-7 13:33 |只看該作者

回覆:keroppi_JJ 的帖子

我想問係咪普通西醫都得架?



點評

wy_yen  西醫幾錢驗一次?如果貴,去家計會一樣,$90, 見有線即俾信你!  發表於 11-10-7 17:33


大宅

積分: 2735

月餅勳章


7#
發表於 11-10-7 13:31 |只看該作者

回覆:請大家幫幫手睇下....好煩惱

Tks u all so quick reply so happy... Doctor did asked me go back check in week later, 但好心急呢.... Cb digital one really work? Let me buy to test tonite. Enclosed with other tested I made for Ur ref...
myphoto.jpg




別墅

積分: 920


6#
發表於 11-10-7 13:14 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

點解咁快CHEKC到係TWINS?

點評

keroppi_JJ  唔係即刻知道啦~~ 我意思話間西醫驗唔到... 但我朋友其實係 Twins 呢...  發表於 11-10-7 14:19

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo