想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-10-7 13:21 |只看該作者
我今日day31喇... 9月7來m (day1) 9月21 (day15) 見哈哈笑...

朝早check左綠d 同 clearblue digital, 都係not pregnant~~
但... 我用早上第二次o既尿尿check紅d就有控.....

想問.... 係咪cb已經confirm倒not bingo = 冇機喇?
如果係, 咁點解紅d 有控ge?

ps 我m期十分唔準的.... 好煩惱... 有冇人教下我呀.....


大宅

積分: 4497


16#
發表於 11-10-7 16:07 |只看該作者
回覆 CarmenSin 的帖子

thx thx.... i will wait a few more days and see... =)


大宅

積分: 3050


15#
發表於 11-10-7 16:02 |只看該作者
我試過紅d m前100%,第二日m小姐就嚟咗探我喇~
其實你放鬆啲啦~真係太緊張喇~


大宅

積分: 4497


14#
發表於 11-10-7 16:00 |只看該作者
回覆 lengkwan 的帖子

my last dodo date is Sep 25...... but i see 哈哈笑 on Sep 21 and so i think Sep 22 is my 排卵日 lor.....
do i have to check on (Sep 25 + 14) days??

it's already day 31 la...... sigh..........


大宅

積分: 3397


13#
發表於 11-10-7 15:55 |只看該作者
if ur last DODO date is 15SEP, you should be able to check if you are bingo or not


男爵府

積分: 6693


12#
發表於 11-10-7 15:32 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

都係一句LA~
平常心~~

點評

bbnboot  多謝你呀, 盡量啦... =)  發表於 11-10-7 15:53
[url=http://lilypie.com]


大宅

積分: 4497


11#
發表於 11-10-7 14:33 |只看該作者
回覆 bwfw 的帖子

我都明白紅d信唔過....

咁其實而家係咪可以一心等來m... 因為今日cb digital都話唔中.... 仲需要等嗎~??


大宅

積分: 4497


10#
發表於 11-10-7 14:28 |只看該作者
回覆 BABYBABYBLACK 的帖子

明白晒....
那麼其實cb digital 都話not pregnant, 係咪而家一心等m come就我喇~??
我怕有寄望會最後好失望........


大宅

積分: 1279


9#
發表於 11-10-7 14:03 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

ya...一係整係驗6d...紅d check bingo信唔過...我上個cycle紅d去到80-90,同cb有淺線都m come


男爵府

積分: 6693


8#
發表於 11-10-7 14:00 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

紅D響M前都有控~
我都試過M前有30%線,最後都嚟咗M~
紅D一定要深粗先有機會BINGO的~
祝早孕~
[url=http://lilypie.com]


大宅

積分: 4497


7#
發表於 11-10-7 14:00 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

有呀, 前個排仲流啡... Day 25-29...流下停下咁....




大宅

積分: 4497


6#
發表於 11-10-7 13:58 |只看該作者

回覆:BABYBABYBLACK 的帖子

So u still waiting now?? How long is ur cycle ah??




伯爵府

積分: 15695


5#
發表於 11-10-7 13:58 |只看該作者
一日未黎, 一日都仲有機o既
咁你有無分泌呀?


大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-10-7 13:42 |只看該作者

回覆:BABYBABYBLACK 的帖子

但我已經check jor clearblue .... Said not pregnant... Still can wait to see??




大宅

積分: 1279


3#
發表於 11-10-7 13:26 |只看該作者
再睇幾日先喇..我都係錦...but重深色過你我去到95%,驗極hcg都冇咩反應,我係果d有冇排卵都keep住有20-30%的


大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-10-7 13:22 |只看該作者

回覆:有冇jm可以教下我.....

今早的紅綠d....
myphoto.jpg




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo