想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2529


1#
發表於 11-10-7 18:56 |只看該作者
如題!




大宅

積分: 2529


15#
發表於 11-10-8 15:47 |只看該作者

回覆:PIGPIGCAT 的帖子

平時cycle係幾多?




大宅

積分: 1408


14#
發表於 11-10-8 13:22 |只看該作者

回覆:CMSmile 的帖子

唔知係咪調理中,所以仲耐左




大宅

積分: 2529


13#
發表於 11-10-8 09:20 |只看該作者

回覆:PIGPIGCAT 的帖子

你個cycle都好長,會唔會睇中醫調理下?





大宅

積分: 2529


12#
發表於 11-10-8 09:16 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

紅D前日深粗,但體溫今日就跌到36.1,我估係今日排,呢個星期我會keep住隔日dodo !




大宅

積分: 1408


11#
發表於 11-10-8 06:55 |只看該作者

回覆:CMSmile 的帖子

我前日同琴日病左,有飲過咳藥水,紅D突然深粗,體溫由36.2跳到36.9諗住終於排卵啦,排左就會快黎m,因為我都day74喇(我一向唔準)點之今日又跌返36.紅d。M小姐你快D黎喇!




大宅

積分: 2142


10#
發表於 11-10-7 22:59 |只看該作者
CMSmile 發表於 11-10-7 22:52
我都有keep住睇中醫,因為上年小x過,加上m唔準,食左中藥m就縮短左,體溫stable左,平時排卵前係36-36.4, ...

明白。有調理又縮短番,好好。
呢排天氣涼啲,排咗未即時上升都有可能,我呢個CYCLE都係咁。
唔累的話,KEEP住隔日開工,機會大啲。


大宅

積分: 2529


9#
發表於 11-10-7 22:52 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

我都有keep住睇中醫,因為上年小x過,加上m唔準,食左中藥m就縮短左,體溫stable左,平時排卵前係36-36.4,但排卵後就36.5-36.8,但今朝體溫就36.4!




大宅

積分: 2142


8#
發表於 11-10-7 22:45 |只看該作者
CMSmile 發表於 11-10-7 22:35
今日體溫已變淺,但體溫就無乜變化,所以唔知點呀?

體溫呢幾日有幾多呀?
呢排有無睇過中醫調理呀,突然由D2X->D13?
我唔知止疴丸會否影響紅D結果, 但係我估唔會變深粗咁厲害.
因為我個中醫有同我兩個朋友講(都係睇佢), 食中藥會影響到紅D測試結果.
但對我嚟講, 呢兩個CYCLE嘅深粗除咗係無平時咁深色,但都唔會由有變冇,或無變有。
希望令你唔好太擔心。


大宅

積分: 2529


7#
發表於 11-10-7 22:35 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

今日體溫已變淺,但體溫就無乜變化,所以唔知點呀?




大宅

積分: 2142


6#
發表於 11-10-7 22:33 |只看該作者
CMSmile 發表於 11-10-7 21:44
其實我已經好返,平時我係Day 2x至check到深粗,但琴日Day 13就出現深粗,我驚係食藥影響咋,不過琴晚都DoD ...

有深粗,梗係開工啦。
聽日再KEEP 住CHECK紅D, 睇下有無變淺?


大宅

積分: 2529


5#
發表於 11-10-7 21:44 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

其實我已經好返,平時我係Day 2x至check到深粗,但琴日Day 13就出現深粗,我驚係食藥影響咋,不過琴晚都DoDo左!




大宅

積分: 2142


4#
發表於 11-10-7 21:30 |只看該作者
CMSmile 發表於 11-10-7 21:02
止屙藥

如果唔舒服, 梗係食咗藥止疴先啦. 唔好理紅D有無影響啦.
保重呀~


大宅

積分: 2529


3#
發表於 11-10-7 21:02 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

止屙藥




大宅

積分: 2142


2#
發表於 11-10-7 20:05 |只看該作者
食咩藥?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo