想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5519

陪月勳章


1#
發表於 11-10-7 20:38 |只看該作者
呢個問題成日都有jm討論, 但我仍然唔明...

訓足4小時以上, 早起身or遲起身, 係咪都會影響溫度呢?
係咪每日都要同一時間量才正確?
感謝有"你"~


男爵府

積分: 5519

陪月勳章


4#
發表於 11-10-7 21:54 |只看該作者
ttmy 發表於 11-10-7 20:50
回覆 GremlinsYY 的帖子

平時我7點鬧鐘响就量體溫,試過有次放假瞓到十二點先量,真係高咗好多

ic... 我都係咁, 愈早起體溫愈低... 所以前幾日, 仲以為自己跌體溫而排卵~

不過愈遲起身=愈高溫, 並唔係"一定的"... 我有試過, 7點量係高溫過11點量... I don't know why!?
感謝有"你"~


大宅

積分: 2189


3#
發表於 11-10-7 21:54 |只看該作者

回覆:量體溫既時間~

我隔了個半鐘量,都可相差0.2度,就今天為例,7:30量到36.68,9:00量到36.89,我都估唔到咁唔同




大宅

積分: 2956


2#
發表於 11-10-7 20:50 |只看該作者
回覆 GremlinsYY 的帖子

平時我7點鬧鐘响就量體溫,試過有次放假瞓到十二點先量,真係高咗好多
所以而家我放假都會7點醒一醒咁量

[url=http://www.pregnology.com][/url]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo