想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4667


1#
發表於 11-10-7 21:12 |只看該作者


複式洋房

積分: 257


30#
發表於 11-10-12 13:45 |只看該作者

回覆:黑朱古力好難食呀~~~ 仲要捱幾耐呢?

黑朱古力几時開始食?每日食几多?有咩幫助?

豆槳係涼!中醫話唔好!




大宅

積分: 3173


29#
發表於 11-10-12 13:02 |只看該作者

引用:但係上網+check+顯示食黑朱古力係幫助著床

原帖由 keroppi_JJ 於 11-10-12 發表
但係上網 check 顯示食黑朱古力係幫助著床喎.... 咁到底信定唔信呀?
我信呀



點評

keroppi_JJ  我都信~~~  發表於 11-10-12 13:11


大宅

積分: 2303


28#
發表於 11-10-12 13:01 |只看該作者
回覆 megng888 的帖子

飲豆漿都得?勁


大宅

積分: 4667


27#
發表於 11-10-12 11:49 |只看該作者
但係上網 check 顯示食黑朱古力係幫助著床喎.... 咁到底信定唔信呀?


大宅

積分: 4810


26#
發表於 11-10-12 10:53 |只看該作者

回覆:黑朱古力好難食呀~~~ 仲要捱幾耐呢?

朱古力會影響 hormones 架,生粒粒就唔好食,分分鐘影響著床!豆漿由黃豆製,有黃體,更年期婦女都係食黃豆成份既藥,怕涼可加薑煲熱,或飲黑豆豆漿,不過唔好飲太多,間中飲下!另外,果仁對 hormones 好架,每日食幾粒冇味或低鹽味就夠!




大宅

積分: 1357


25#
發表於 11-10-12 10:28 |只看該作者
SwanL 發表於 11-10-8 11:08
等我都試下先

如果睇中醫, 佢會叫你唔好飲豆漿的, 因為寒涼, 我諗從其他方面吸收蛋白質會好d~


別墅

積分: 854


24#
發表於 11-10-11 22:52 |只看該作者

回覆:megng888 的帖子

係咪要飲熱豆漿架?




大宅

積分: 3256


23#
發表於 11-10-11 21:20 |只看該作者

回覆 回覆:qwbear的帖子

我都介唔到咖啡,不過努力中




大宅

積分: 4729


22#
發表於 11-10-11 20:44 |只看該作者

引用:其實,+係咪有醫生建議JM們食架?

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
其實, 係咪有醫生建議JM們食架?
係唔係真係得嘎,我最中意吃黑朱古力,但我有經痛,唔係話唔可以吃朱古力咩?




珍珠宮

積分: 30303


21#
發表於 11-10-8 13:04 |只看該作者

引用:係涼涼地!我試咗4個月才中,頭三個月就係

原帖由 megng888 於 11-10-08 發表
係涼涼地!我試咗4個月才中,頭三個月就係怕涼冇飲,第四個月見朋友飲豆漿中咗就試下,點知我同另一個朋友 ...





男爵府

積分: 5044


20#
發表於 11-10-8 12:15 |只看該作者

回覆:juliababy 的帖子

深粗dodo咗一次後就隔日再補!




男爵府

積分: 5614


19#
發表於 11-10-8 12:11 |只看該作者
回覆 megng888 的帖子

咁深粗之後仲要唔要再補做多次呢?!


大宅

積分: 3173


18#
發表於 11-10-8 11:08 |只看該作者

引用:係涼涼地!我試咗4個月才中,頭三個月就係

原帖由 megng888 於 11-10-08 發表
係涼涼地!我試咗4個月才中,頭三個月就係怕涼冇飲,第四個月見朋友飲豆漿中咗就試下,點知我同另一個朋友 ...
等我都試下先




男爵府

積分: 5346


17#
發表於 11-10-8 10:37 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-8 10:07
回覆 qwbear 的帖子

我好叻呀~ 戒咗我最愛既凍飲啦... 不過仲未戒咖啡

咖啡一定要戒, 不過我昨日飲了一杯榛子咖啡, 成了我的至愛.


男爵府

積分: 5044


16#
發表於 11-10-8 10:16 |只看該作者

回覆:keroppi_JJ 的帖子

係涼涼地!我試咗4個月才中,頭三個月就係怕涼冇飲,第四個月見朋友飲豆漿中咗就試下,點知我同另一個朋友都中咗,可能有啲幫助。但唔好太多,你預三日飲兩杯嘅份量!
仲有少少技巧,就係紅d 100%深粗開工,另外老公要儲貨3~4日出擊,以上方法係一位朋友教我,計埋我有三個人中咗!




大宅

積分: 4667


15#
發表於 11-10-8 10:07 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

我好叻呀~ 戒咗我最愛既凍飲啦... 不過仲未戒咖啡


男爵府

積分: 5346


14#
發表於 11-10-8 10:02 |只看該作者
應該係唔好食同飲涼野, 只可以飲熱飲.


大宅

積分: 4667


13#
發表於 11-10-8 09:59 |只看該作者
回覆 megng888 的帖子

豆漿好似涼喎? 係唔係?


男爵府

積分: 5044


12#
發表於 11-10-8 09:56 |只看該作者
如果咁,不如飲豆漿加強黃體仲好啦!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo