想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6137


1#
發表於 11-10-7 23:11 |只看該作者
plx help


男爵府

積分: 6137


26#
發表於 11-10-10 18:54 |只看該作者

回覆:Goorc9 的帖子

點算?




男爵府

積分: 6137


25#
發表於 11-10-10 18:54 |只看該作者

回覆:rosaki 的帖子

我一跌就當日見到ms m




大宅

積分: 1238


24#
發表於 11-10-10 15:58 |只看該作者

回覆:wf2b 的帖子

通常排卵後就會升,有時可能會有好少嘅variation,直至m到,溫度先跌

我今個cycle 第一次,溫度冇升過。EC話我冇排卵,唉....





大宅

積分: 2206


23#
發表於 11-10-10 15:36 |只看該作者
咁排卵後既體溫只會一路升上去?會唔會中間有一兩日跌下又升返咁呢?


大宅

積分: 4204


22#
發表於 11-10-10 12:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rosaki+於+11-10-10+發表請問

原帖由 TeresaTsui118 於 11-10-10 發表
我係今日跌,明日黃昏後嚟
跌嘅意思係有一天突然急跌好低就係嗱,但因可能我cycle比較準一定28-30內到




大宅

積分: 4204


21#
發表於 11-10-10 12:12 |只看該作者

引用:請問有無知道跌溫要幾多日來m??+當日或第2

原帖由 rosaki 於 11-10-10 發表
請問有無知道跌溫要幾多日來m?? 當日或第2日??
我係今日跌,明日黃昏後嚟




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 11-10-10 11:32 |只看該作者
請問有無知道跌溫要幾多日來m?? 當日或第2日??



男爵府

積分: 6137


19#
發表於 11-10-9 16:11 |只看該作者
回覆 flora061 的帖子

恭喜


大宅

積分: 1135


18#
發表於 11-10-9 13:06 |只看該作者

引用:你late+左幾多日check+?重有d咩特徵 +

原帖由 Ivy114 於 11-10-09 發表
你late 左幾多日check ?重有d咩特徵
果陣因為打算去旅行,想訂野
見應黎m果日都未黎,老公就叫我check
用綠d check到有淺線
第二朝用晨尿再check 第二條線好快就現左出黎啦



點評

qqj    發表於 11-10-9 23:57


男爵府

積分: 6137


17#
發表於 11-10-9 09:46 |只看該作者

回覆:flora061 的帖子

你late 左幾多日check ?重有d咩特徵




大宅

積分: 1135


16#
發表於 11-10-9 00:29 |只看該作者

引用:回覆+flora061+的帖子 THX,+你好明顯係高

原帖由 Ivy114 於 11-10-09 發表
回覆 flora061 的帖子

THX, 你好明顯係高溫
因為我係知道有左先量體溫睇下係咪真係高溫d架
37.4度係試過一日




男爵府

積分: 6137


15#
發表於 11-10-9 00:07 |只看該作者
回覆 flora061 的帖子

THX, 你好明顯係高溫


大宅

積分: 1135


14#
發表於 11-10-9 00:03 |只看該作者

回覆:BINGO 左既jm 體溫係點????

我36.7-37.4




伯爵府

積分: 16036


13#
發表於 11-10-8 23:31 |只看該作者
Irisl@m 發表於 11-10-8 22:06
That mean the temp not over 37=not bingo!sometimes,I think that no need to check bingo or not by an ...

I think so. I check the temp 1st, wait & see whether can hit the normal standard and check green D later. I'm now waiting for my result... hope Bingo soon...


大宅

積分: 3709


12#
發表於 11-10-8 22:06 |只看該作者
That mean the temp not over 37=not bingo!sometimes,I think that no need to check bingo or not by any pregancy test.Only check the temp can know bingo or not!So,I only check the temp to test bingo or not because I don't want to waste money again and again la


男爵府

積分: 6137


11#
發表於 11-10-8 18:27 |只看該作者

回覆:小manman 的帖子

Thx this circle lowest is 35.8 and highest is 36.9 latest eight days la




翡翠宮

積分: 87423


10#
發表於 11-10-8 17:52 |只看該作者
本帖最後由 小manman 於 11-10-8 22:28 編輯

體溫係同自己比較架!!!

我睇過呢度D JM提供的資料,其實係高0.6度,但我仲未知究竟係同平時比較OR同排卵低溫個日比較,同埋其實平時的基礎體溫都有高低,所以我就唔係太清楚~~~

但好似我之前見有個JM剛剛BINGO左,佢POST佢的體溫上黎比我地參考,我見佢M come的DAY 1都有36.6度咁高,咁排卵低溫都有36.4,之後就維持36.9-37.1,咁其實睇番佢的體溫,佢最高溫都係比day 1個日高0.5度,但好似我咁體溫偏低,我黎m的day 1得36.0,排卵低溫就得35.7,呢兩日升上36.4,咁睇番一般jm的體溫,我就一定唔算係高溫,連36.7都無,但同自己比就算囉!!!

點評

小幸兒    發表於 11-10-8 20:40


男爵府

積分: 6137


9#
發表於 11-10-8 15:51 |只看該作者

回覆:HCBABY 的帖子

你bingo?




大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-8 10:25 |只看該作者
我都未試過37

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo