想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2678


1#
發表於 11-10-8 11:51 |只看該作者
點解早幾天會有小小血水,無端端又停咗,等我以前仲有機會吖。昨晚的痛愈來愈密,今早仲發現經期到。心情好down



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


男爵府

積分: 6137


20#
發表於 11-10-9 23:59 |只看該作者
今日見到MS M LA 


大宅

積分: 2377


19#
發表於 11-10-9 01:24 |只看該作者
唔好灰心你仲有無雪胎? 養好身體再黎過體質好重要架....加油呀?


大宅

積分: 2678


18#
發表於 11-10-9 01:20 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

但診金200針灸600仲有其他如果一星期睇三次都成3000喎,咁你睇大約幾多錢一次呀




15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2447


17#
發表於 11-10-8 22:45 |只看該作者

引用:Quote:ice_kiola+發表於+11-10-8+13:58+我

原帖由 mandymandy123 於 11-10-08 發表
想請問睇一次大概幾錢??
$60診金再加中藥錢




複式洋房

積分: 213


16#
發表於 11-10-8 21:50 |只看該作者
ice_kiola 發表於 11-10-8 13:58
我同老公一齊睇左佢2年!我地係自己返去煲架,不過佢都有藥粉的

想請問睇一次大概幾錢??


大宅

積分: 3934


15#
發表於 11-10-8 16:41 |只看該作者

引用:但係我係做ivf咖 +

原帖由 creami0823 於 11-10-08 發表
但係我係做ivf咖
我知你盡咗力!放鬆!




大宅

積分: 2678


14#
發表於 11-10-8 15:55 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

但係我係做ivf咖



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


別墅

積分: 902


13#
發表於 11-10-8 15:25 |只看該作者

回覆:無希望啦,m小姐找我,好失望~

加油呀下月再來過




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


12#
發表於 11-10-8 14:01 |只看該作者

回覆:無希望啦,m小姐找我,好失望~

我睇開上環吉叔都唔錯,不過真係好多人架!有需要嗎?




大宅

積分: 2447


11#
發表於 11-10-8 13:58 |只看該作者

引用:係針灸定食藥粉? +

原帖由 creami0823 於 11-10-08 發表
係針灸定食藥粉?
我同老公一齊睇左佢2年!我地係自己返去煲架,不過佢都有藥粉的




大宅

積分: 2447


10#
發表於 11-10-8 13:56 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

Here you go
myphoto.jpg




大宅

積分: 2678


9#
發表於 11-10-8 13:49 |只看該作者

回覆:ice_kiola 的帖子

係針灸定食藥粉?



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2678


8#
發表於 11-10-8 13:48 |只看該作者

引用:我個中醫係元朗架!有需要我比地址你!加油

原帖由 ice_kiola 於 11-10-08 發表
我個中醫係元朗架!有需要我比地址你!加油
好呀,唔該哂



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2447


7#
發表於 11-10-8 13:46 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

我個中醫係元朗架!有需要我比地址你!加油




大宅

積分: 1309


6#
發表於 11-10-8 13:09 |只看該作者

回覆:無希望啦,m小姐找我,好失望~

努力呀!上天會知到你禁努力!最後都會比個bb你ga!!



我的小寶寶! 祝願你們身體健康!歲歲平安!


大宅

積分: 4497


5#
發表於 11-10-8 12:27 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

I have one Gd Chinese doctor I'm seeing... U can try try 萬全堂... U can check yahoo , they have website ga... Located in central... But really not cheap...




大宅

積分: 2678


4#
發表於 11-10-8 12:15 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

我無雪胎呀,冇機會啦,我已39歲啦,唔知醫生可否同我再做。你知唔知邊度有好嘅中醫呀?
Creami



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 4497


3#
發表於 11-10-8 12:10 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

Dun be sad la.... Me also no bingo this cycle... Waiting for m too... Add oil next cycle la!! Cheer up!!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo