想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1448


1#
發表於 11-10-8 17:31 |只看該作者
星期四嗰日去跑步接女女放學,點知跑完後,開始覺得個肚偏左下方有啲扯住痛,點算好呀?我一向經期大約40日左右,上個月係17號嚟,而家真係怕怕地,聽日我就生日喇,呢個生日要喺惶恐中度過,好唔開心呀!




大宅

積分: 1448


2#
發表於 11-10-9 23:34 |只看該作者

回覆:個肚有啲扯住痛

念日暈咗成日,由我起床到而家,個頭真係好暈,口淡淡,咩事呀?我努力咗咁耐,今次係唔係呢




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo