想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 657


1#
發表於 11-10-8 17:59 |只看該作者
今期係第7個cycle啦,好緊張!


別墅

積分: 657


68#
發表於 11-10-13 20:18 |只看該作者
鳴~今日day24,體溫跌左,胸痛冇左,而且又發現有好少好少淺啡分泌(抹完後就冇)
唉~睇黎m就黎啦!想喊


別墅

積分: 657


67#
發表於 11-10-12 08:21 |只看該作者
多謝你呀


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


66#
發表於 11-10-12 08:12 |只看該作者

引用:今日d23(排卵後d11),心急用左cb,結果-ve

原帖由 redsowen 於 11-10-12 發表
今日d23(排卵後d11),心急用左cb,結果-ve
雖然體溫未跌,又未有黎m feel,但睇黎今個月又食白果 ...
放鬆d~ m小姐一日未唻都仲有機嘛!我今日d22喇!不過只係排卵後7咋!你就好啦!咁早排卵,不過可能係未咁快check到,你等多幾日啦!等你好消息呀!





別墅

積分: 657


65#
發表於 11-10-12 07:45 |只看該作者
今日d23(排卵後d11),心急用左cb,結果-ve
雖然體溫未跌,又未有黎m feel,但睇黎今個月又食白果!慘


別墅

積分: 657


64#
發表於 11-10-10 23:32 |只看該作者
我cycle26日度啦,自從d20(昨天早上)有少少啡色白帶後就冇啦,呢2日胸又痛喎,仲未有谷m feel,體溫仲係處於高溫期
唔知有冇機?


大宅

積分: 2142


63#
發表於 11-10-10 21:56 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-10 21:49
回覆 小幸兒 的帖子

有三人行我都心滿意足了!

同意呀~


大宅

積分: 4667


62#
發表於 11-10-10 21:49 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

有三人行我都心滿意足了!

Anyway, 希望大家一齊 Bingo 啦


大宅

積分: 4667


61#
發表於 11-10-10 21:45 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

多謝你哦~~~ 我真係好想快啲'受苦” 可以做人媽媽呀


大宅

積分: 2142


60#
發表於 11-10-10 21:21 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-9 22:56
連拍拖係十一年二人世界呢~~~哈哈!而家好想三人行耶^^

三人行,好!
可以的話,我想四人行。
不過,依家先達三人行目標。


大宅

積分: 2142


59#
發表於 11-10-10 21:19 |只看該作者
currymama 發表於 11-10-9 22:16
我今年26,不過c6就一把年紀喇!佢大我十幾年,over 40了,所以心急想幫佢生bb,一個都好啦!不過兩個就理 ...

你仲咁年輕,唔擔心。
咁你有無CHECK過婦科呀?
或婚前檢查呀?


大宅

積分: 2142


58#
發表於 11-10-10 21:17 |只看該作者
redsowen 發表於 11-10-9 12:57
今早瞓醒un un有好少好少啡色白帶狀分泌...今日先day20。...唔係咁早黎m呀?定係有機?
...

你平時CYCLE幾多呀?
係咪著床血?


大宅

積分: 2142


57#
發表於 11-10-10 21:14 |只看該作者
本帖最後由 小幸兒 於 11-10-10 21:15 編輯
currymama 發表於 11-10-9 01:39
嘩,大家咁快傾左幾版,勁!

我今個cycle先第一次用紅d,仲忍唔住買cb-d驗哈哈笑,買果日即驗已經係 ...

真係好勤力喎~
未結婚前,我媽咪都會間中燉白鳯丸比我飲,特別係冬天,我好鍾意飲。過幾日都叫佢燉下先。
魚生我都戒咗兩個幾月啦,有時真係心思思想食架。
咁你今次係第幾個CYCLE?
我谷緊M啦,今日仲跌咗溫,第十個CYCLE快來了。


大宅

積分: 2142


56#
發表於 11-10-10 21:00 |只看該作者
suiwo910 發表於 11-10-8 23:39
17號先啦, 我大約30天CYCLE.
不過有D JM講用紅D會早D CHECK到, 所以我都唔知呀.
其實排卵後, JM係唔係都會 ...

我比較懶,喺深粗到淺至無線,就唔CHECK啦。
到排卵後D12/13開始先再CHECK BINGO。


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


55#
發表於 11-10-10 00:38 |只看該作者

引用:連拍拖係十一年二人世界呢~~~哈哈!而家好

原帖由 keroppi_JJ 於 11-10-09 發表
連拍拖係十一年二人世界呢~~~哈哈!而家好想三人行耶^^
嘩,好開心呀!起碼旅行去玩果d都唔使掛心,話去就去,應該可以去唔少地方喇!享受左咁耐,我祝你快d「受苦」做龍媽媽!




大宅

積分: 4667


54#
發表於 11-10-9 22:56 |只看該作者
連拍拖係十一年二人世界呢~~~哈哈!而家好想三人行耶^^


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


53#
發表於 11-10-9 22:16 |只看該作者

引用:回覆+currymama+的帖子 你都好勤力啊,.+我

原帖由 HCBABY 於 11-10-09 發表
回覆 currymama 的帖子

你都好勤力啊,. 我試左9個月都係今個月先買紅d 試咋, 你今年幾大呀 ...
我今年26,不過c6就一把年紀喇!佢大我十幾年,over 40了,所以心急想幫佢生bb,一個都好啦!不過兩個就理想d,但都要睇緣份吧!




大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


52#
發表於 11-10-9 20:36 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

你都好勤力啊,. 我試左9個月都係今個月先買紅d 試咋, 你今年幾大呀


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


51#
發表於 11-10-9 20:27 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

你25歲結婚, 現在34, 咪過左9年2人世畀好正啊


男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


50#
發表於 11-10-9 16:44 |只看該作者

引用:今早瞓醒un+un有好少好少啡色白帶狀分泌...

原帖由 redsowen 於 11-10-09 發表
今早瞓醒un un有好少好少啡色白帶狀分泌...今日先day20。...唔係咁早黎m呀?定係有機?
...
我今日都係d20




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo