想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3812


1#
發表於 11-10-9 13:01 |只看該作者
放胎後第9日有兩點啡紅色, 個肚又陰陰痛咁我以為失敗咗...但係又無見紅, 只係跟住嗰兩日都抺到D淺啡色或粉紅色的分泌, 而且係有少少渣咁架~ 有無人好似我咁架? 同埋有著床血係咪等於成功咗架喇? 請指教


大宅

積分: 3833


28#
發表於 11-10-16 08:11 |只看該作者

引用:Quote:小懵+發表於+11-10-15+21:52+JM有無

原帖由 babybabyEE 於 11-10-15 發表
無人答到我呀...連姑娘都話應該係, 唔可以肯定

我13/10 返咗去驗喇...結果係:quie ...

Good~




大宅

積分: 2142


27#
發表於 11-10-15 23:55 |只看該作者
babybabyEE 發表於 11-10-15 23:45
無人答到我呀...連姑娘都話應該係, 唔可以肯定

我13/10 返咗去驗喇...結果係:quie ...

點評

babybabyEE  thanks ^^  發表於 11-10-16 00:26


大宅

積分: 3812


26#
發表於 11-10-15 23:45 |只看該作者
小懵 發表於 11-10-15 21:52
JM有無好消息呀?
我想問你果D系咪真系著床血
無人答到我呀...連姑娘都話應該係, 唔可以肯定

我13/10 返咗去驗喇...結果係


大宅

積分: 3833


25#
發表於 11-10-15 21:52 |只看該作者
JM有無好消息呀?
我想問你果D系咪真系著床血

點評

babybabyEE  ^^ thanks  發表於 11-10-16 00:26


大宅

積分: 3942


24#
發表於 11-10-11 13:24 |只看該作者

引用:仲有2日就開估喇 我決定唔偷驗等返qm覆診先

原帖由 babybabyEE 於 11-10-11 發表
仲有2日就開估喇
我決定唔偷驗等返qm覆診先開估
如果未嚟m就好有機!我去咗醫院喇!證實!祝大家都早孕!




大宅

積分: 3812


23#
發表於 11-10-11 10:24 |只看該作者

回覆:babybabyEE 的帖子

仲有2日就開估喇
我決定唔偷驗等返qm覆診先開估




大宅

積分: 3812


22#
發表於 11-10-10 16:45 |只看該作者
海南雞飯 發表於 11-10-10 14:55
我重有兩個雪胎!
生完呢個可以再生...


大宅

積分: 3942


21#
發表於 11-10-10 14:55 |只看該作者

引用:Quote:海南雞飯+發表於+11-10-10+12:48+我

原帖由 babybabyEE 於 11-10-10 發表
係呀...我7月嗰時又係抽完蛋之後隔日放, 但係失敗咗...但我有4個雪胎, 所以我9月再放雪胎囉!!! 妳有無雪胎 ...
我重有兩個雪胎!




大宅

積分: 3812


20#
發表於 11-10-10 14:31 |只看該作者
bcomeonbaby123 發表於 11-10-10 13:38
咁請問放胎後有無特別要瞓床休息呢?瞓床唔知會唔會增加著床機會呢?
我又無特別瞓床喎...係放完嗰日瞓咗幾個鐘先走!!! 頭兩日我真係無咩點行...但跟住我都有行落街食吓嘢, 但行買D, 同埋唔好拎重嘢囉!!! 散步有助血液循環對著床係好架


大宅

積分: 3812


19#
發表於 11-10-10 14:28 |只看該作者
海南雞飯 發表於 11-10-10 12:48
我係瑪麗,我23號抽蛋25號放胎,唔知呢啲新唔新鮮呀!
係呀...我7月嗰時又係抽完蛋之後隔日放, 但係失敗咗...但我有4個雪胎, 所以我9月再放雪胎囉!!! 妳有無雪胎呀?


別墅

積分: 884

瞓得好勳章


18#
發表於 11-10-10 13:38 |只看該作者
咁請問放胎後有無特別要瞓床休息呢?瞓床唔知會唔會增加著床機會呢?


大宅

積分: 3942


17#
發表於 11-10-10 12:49 |只看該作者

引用:我都係偷驗架,+想自己有定個心理準備呀嗎!

原帖由 貓女王 於 11-10-10 發表
我都係偷驗架, 想自己有定個心理準備呀嗎!
由放胎後10日開始用綠D驗, 初初有條好暗嘅線, 等到驗血前一日就 ...





大宅

積分: 3942


16#
發表於 11-10-10 12:48 |只看該作者

引用:Quote:海南雞飯+發表於+11-10-10+12:27+我2

原帖由 babybabyEE 於 11-10-10 發表
係呢...妳係放新鮮定雪胎呀? 我係QM 做架, 妳呢?
我係瑪麗,我23號抽蛋25號放胎,唔知呢啲新唔新鮮呀!




別墅

積分: 547


15#
發表於 11-10-10 12:45 |只看該作者
我都係偷驗架, 想自己有定個心理準備呀嗎!
由放胎後10日開始用綠D驗, 初初有條好暗嘅線, 等到驗血前一日就用clearblue, 真係Bingo咗 !

祝早孕 !

點評

babybabyEE  THANKS ^^  發表於 11-10-10 12:49


大宅

積分: 3942


14#
發表於 11-10-10 12:43 |只看該作者

引用:Quote:海南雞飯+發表於+11-10-10+12:27+我2

原帖由 babybabyEE 於 11-10-10 發表
我都無血架...係得少少啡囉!! 比妳攪到我心郁郁想買支嘢驗吓添

我都恭喜定妳先
其實我c6唔比我驗,不過我唔驗唔舒服,唔驗反而驚影響心情,起碼有心理準備!




大宅

積分: 4497


13#
發表於 11-10-10 12:35 |只看該作者
回覆 babybabyEE 的帖子

咁就好喇, 相信你都唔使太過擔心.....
雖然我唔知哩d係咪著床血, 不過一兩滴又真係有d似~~

如果心急o既, 你真係可以試下偷驗呢....
check倒就可以即刻講俾你醫生知ma~
我覺得你可以試下用clearblue digital check, 佢幾準ga! =)


大宅

積分: 3812


12#
發表於 11-10-10 12:34 |只看該作者
海南雞飯 發表於 11-10-10 12:27
我25號放胎,10月3日偷驗有淺線,之後兩日用綠d驗就無,10月5日再驗過有淺線深多啲,再用綠d有好淺好淺嘅線 ...
係呢...妳係放新鮮定雪胎呀? 我係QM 做架, 妳呢?


大宅

積分: 3942


11#
發表於 11-10-10 12:33 |只看該作者

引用:Quote:bbnboot+發表於+11-10-10+12:21+回覆

原帖由 babybabyEE 於 11-10-10 發表
THANKS

不過我只係有一日流啡, 仲要得兩滴, 所以唔知嗰D係咪叫著床血而分泌呢就係見啡 ...
放鬆心情!笑多啲!



點評

babybabyEE  知道  發表於 11-10-10 12:49


大宅

積分: 3812


10#
發表於 11-10-10 12:33 |只看該作者
海南雞飯 發表於 11-10-10 12:27
我25號放胎,10月3日偷驗有淺線,之後兩日用綠d驗就無,10月5日再驗過有淺線深多啲,再用綠d有好淺好淺嘅線 ...
我都無血架...係得少少啡囉!! 比妳攪到我心郁郁想買支嘢驗吓添

我都恭喜定妳先

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo