想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 311


1#
發表於 11-10-10 07:27 |只看該作者
我就快35歲高齡產婦...現在先準備開始懷孕.mouth:




大宅

積分: 2254


47#
發表於 11-10-12 03:05 |只看該作者

引用:報到.我34,試咗十幾廿個cycle,想要一個B

原帖由 carp 於 11-10-10 發表
報到.

我34,試咗十幾廿個cycle,想要一個BB啫,都咁難!灰爆!
同你好似 34 .... 年多前想要,不過唔努力!重未成功!重有兩日等 bingo! 不過多數多!我有一個九歲女女,所以要努力,唔係隔太遠!




伯爵府

積分: 19672


46#
發表於 11-10-11 23:12 |只看該作者
今年35, 有個3歲半仔, 打算今個月開工, 希望36歲再生多個收工, 但願望歸願望, C6好似想與唔想生之間, 唔知佢想點!!煩煩煩!!!!!


複式洋房

積分: 437


45#
發表於 11-10-11 17:38 |只看該作者

引用:有時唔咪你唔講就得,+你結左婚幾年,+就算你

原帖由 jillbobo 於 11-10-11 發表
有時唔咪你唔講就得, 你結左婚幾年, 就算你唔咪想生, 人地都會認為你想生啦
總之凡身邊有人大肚, 人地就會 ...
你咁樣諗好似好大壓力呀~~我講就照講話唔鍾意囉,信唔信就由得人地,唔理佢地背後點講點諗,最緊要係c6 support我,其他人可以不理~~





複式洋房

積分: 437


44#
發表於 11-10-11 17:35 |只看該作者

回覆:jillbobo 的帖子

我結左婚都就快7年啦,有人問我就話唔鍾意細路囉,哈哈~~




大宅

積分: 1831


43#
發表於 11-10-11 16:47 |只看該作者
有時唔咪你唔講就得, 你結左婚幾年, 就算你唔咪想生, 人地都會認為你想生啦
總之凡身邊有人大肚, 人地就會即刻聯想到點解仲未到你o既....


複式洋房

積分: 437


42#
發表於 11-10-11 16:34 |只看該作者

引用:我今年已經+35啦,+公司個個都知我想生都未

原帖由 jillbobo 於 11-10-11 發表
我今年已經 35啦, 公司個個都知我想生都未生得出, 但另一個同事(細我幾年)冇人諗佢會快生過我就剛宣佈有左 ...
所以我唔會同人講,都唔比c6同人講,咁會少d壓力~~




大宅

積分: 1831


41#
發表於 11-10-11 16:32 |只看該作者
我今年已經 35啦, 公司個個都知我想生都未生得出, 但另一個同事(細我幾年)冇人諗佢會快生過我就剛宣佈有左了! 好傷心


子爵府

積分: 10404


40#
發表於 11-10-11 16:27 |只看該作者
細家嫂 發表於 11-10-10 19:31
我諗我極限都係試到三十七、八,我都怕自己身體受唔住兼無力湊~~

真係嫁,自己唔係咩大富人家,唸起再遲d生,自己退休個仔仲讀緊書都唔知點算,仲有到我40幾佢先得幾歲,要陪佢玩都唔知有無力氣,所以再唔得,都唔生啦!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 5436


39#
發表於 11-10-11 15:34 |只看該作者
我忡有7日就35了,一個都未有。


大宅

積分: 1601


38#
發表於 11-10-11 09:34 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

我35歲結婚三年還沒有BB,C6好想要bb




別墅

積分: 992


37#
發表於 11-10-11 03:38 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

我都就快33, 今個月先開工,好驚變高齡產婦都未bingo




大宅

積分: 1397


36#
發表於 11-10-11 02:03 |只看該作者
大家一齊努力呀!我年幾前小x咗兩次,啱啱9月先開始努力!而家等待bingo中!


複式洋房

積分: 437


35#
發表於 11-10-10 23:53 |只看該作者

引用:我33,c6+dodo有困難又不肯正視及做人工,

原帖由 hichan 於 11-10-10 發表
我33,c6 dodo有困難又不肯正視及做人工,我只好死心
係囉,佢想唔想要㗎?想就要兩公婆坐低傾下啦~~




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


34#
發表於 11-10-10 23:05 |只看該作者
hichan 發表於 11-10-10 22:05
我33,c6 dodo有困難又不肯正視及做人工,我只好死心
咁其實你C6恨唔恨有B先?


大宅

積分: 1318


33#
發表於 11-10-10 22:51 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

Check咗輸卵管:正常
亦有排卵
睇過中醫都唔成功!
C6唔係好想人工!

真難搞!!!




別墅

積分: 835


32#
發表於 11-10-10 22:08 |只看該作者
我仲有2個月35,由2010年5月試到而家都唔得,我係想生多個都禁難,
眼見我同事大肚直至佢個女1歲都仲未得,真係好灰心,當初仲以為好容易,
不過我無放棄,下個月去東區e院見不育科。


大宅

積分: 2878


31#
發表於 11-10-10 22:05 |只看該作者
我33,c6 dodo有困難又不肯正視及做人工,我只好死心


大宅

積分: 4727


30#
發表於 11-10-10 21:38 |只看該作者

回覆:mama_2001 的帖子

我都快35了,想生有唔得。




大宅

積分: 1022


29#
發表於 11-10-10 21:11 |只看該作者
我都就快35喇!上年已經開始試,今年3月就開始食咗3個月排卵藥,不過都唔成功

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo