想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3150


1#
發表於 11-10-10 17:16 |只看該作者
有冇JM M一完第二日就排卵呢?




別墅

積分: 884


6#
發表於 11-10-11 19:49 |只看該作者

回覆:jesspong8 的帖子

你知唔知紅d係會十五至二十分鐘先會出現結果?




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


5#
發表於 11-10-11 12:56 |只看該作者
我都係一完m就開始check既,cycle 28 - 32day不等,都要到d14,15先有線架!如果你有keep住check但完全冇料到既話,最好搵婦科check check係咁排卵有問題,希望幫到你啦!祝早孕!


別墅

積分: 854


4#
發表於 11-10-11 12:51 |只看該作者
M 第一日係Day 1, 我諗最快都Day 10先開始check 排卵掛, 你太早check. 其實紅D盒內都有說明書教你應該幾時check 架.
一般Day 14後先排卵, 當然個個人唔同, 你要知道自己個cycle 有幾長先~


大宅

積分: 3150


3#
發表於 11-10-11 11:54 |只看該作者

回覆:排卵問題?

前日剛M完,昨日去洗手間有點分泌!不過晚上用紅d都白雪雪,唉~~~我用咗紅d三個月都係白雪雪



點評

豬脾  你會唔會無排卵?睇下醫生好wo  發表於 11-10-11 12:57


大宅

積分: 2142


2#
發表於 11-10-10 22:59 |只看該作者
點解咁問?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo