想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1105


1#
發表於 11-10-13 00:13 |只看該作者

myphoto.jpg




大宅

積分: 1105


8#
發表於 11-10-13 22:28 |只看該作者

引用:人地話深粗一變淺果一刻就係排卵啦

原帖由 keroppi_JJ 於 11-10-13 發表
人地話深粗一變淺果一刻就係排卵啦
我今日day17..而家得番個好淺嘅控..咁係唔係已經排咗卵?

我只係day15(即深粗前一日dodo)..但係因為要出街..我即刻走咗去沖涼

琴晚深粗C6又好累訓咗..

咁如果今晚dodo仲有冇機?




大宅

積分: 1105


7#
發表於 11-10-13 22:16 |只看該作者

引用:回覆+eros_36+的帖子 我ge深粗同對照線係

原帖由 candon 於 11-10-13 發表
回覆 eros_36 的帖子

我ge深粗同對照線係一樣色,不過,你之前有無用過紅d check??如今次係最深色,即係對你 ...
我day16..但係m一向唔準




大宅

積分: 1105


6#
發表於 11-10-13 22:13 |只看該作者

引用:係架喇,+係粗深喇即將排卵有無分泌,+有無量

原帖由 Mochamiu 於 11-10-13 發表
係架喇, 係粗深喇
即將排卵
有無分泌, 有無量體溫?
我近哩兩日有好浠嘅白色分秘..仲係乾咗嘅分泌入面..好似有2-3滴好小好小嘅血..唔留心睇唔會睇到..

體溫哩兩日都同平時差唔多





大宅

積分: 4667


5#
發表於 11-10-13 10:00 |只看該作者
人地話深粗一變淺果一刻就係排卵啦


大宅

積分: 3130


4#
發表於 11-10-13 09:52 |只看該作者
回覆 eros_36 的帖子

我ge深粗同對照線係一樣色,不過,你之前有無用過紅d check??如今次係最深色,即係對你來講叫深粗,你今日day幾?


伯爵府

積分: 15695


3#
發表於 11-10-13 09:35 |只看該作者
係架喇, 係粗深喇
即將排卵
有無分泌, 有無量體溫?


大宅

積分: 1105


2#
發表於 11-10-13 00:22 |只看該作者

回覆:eros_36 的帖子

第一次放相上黎搞到亂曬..其實我係想放係之前個post..

我有多囊..第一次見紅d咁深色..
我唔知點先叫深粗..
請問而家算係幾多%?我應該幾時dodo?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo