想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2770


1#
發表於 11-10-13 11:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2770


52#
發表於 11-10-19 19:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


彩鑽殿

積分: 718634

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


51#
發表於 11-10-15 16:26 |只看該作者
恭喜


大宅

積分: 3130


50#
發表於 11-10-15 14:43 |只看該作者
回覆 joe2828 的帖子

醫院會有bb講座聽,so你要去番你自己想生bb間醫院問下,如你唔over 35,就要自己比錢照oscar,有幾個plan架,佢比你choose ge

你個邊的醫院我唔熟,但其實最重要係要近番你home lor,因為到時生,萬一見紅,穿水,都快d去到醫院麻
so你睇下你生前已經去左99 home住or你生後先去佢度住啦



禁止訪問

積分: 2770


49#
發表於 11-10-15 13:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3130


48#
發表於 11-10-15 13:23 |只看該作者
回覆 joe2828 的帖子

你都好明顯係bingo啦,咁你有無用cb or dotest check呀??


珍珠宮

積分: 44566

2024年龍年勳章


47#
發表於 11-10-15 13:22 |只看該作者
恭喜


大宅

積分: 3130


46#
發表於 11-10-15 13:21 |只看該作者
本帖最後由 candon 於 11-10-15 13:21 編輯

回覆 joe2828 的帖子

好似over 35,就free,政府可以照oscar,if not,就自己比錢去照,因我上一胎唔係over 35,so我去左私家照,即日知result,但我個時去聽bb講座,政府都可比錢自己照oscar,仲有幾隻款ge,details,其實首先你要決定去邊間醫院先lor,因我個時係東區ge,我去左東區後,佢一直會有個schedule比我去for checking,so我覺得你首先choose左醫院先啦

至於結構,係去到好後期,(好似around 5定6個月時),佢會幫你照架,結構係可以照到bb有無問題,eg.手指,腳指齊唔齊,佢照時每隻都數比我睇,同埋照埋有無兔唇個d........


禁止訪問

積分: 2770


45#
發表於 11-10-15 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2770


44#
發表於 11-10-14 18:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2770


43#
發表於 11-10-14 12:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7456


42#
發表於 11-10-14 02:28 |只看該作者
joe2828 發表於 11-10-13 15:20
有無人可以教下我現在要做/食什麼, 又有什麼不可以做/食呢?
之前見過JM都有線, 最後都M來, 那叫做化學懷孕, ...
首先妳去樓下私家診所問姑娘驗孕幾錢?有$100~300不等,妳覺得ok就掛號,到醫生房會叫妳留小便,醫生會用棒棒驗,比結果妳睇,幫妳計埋預產期,然後會寫1封介紹信,懷孕証明書比妳去就近健康院..

我記得地區健康院正常只會收返會在地區政府醫院生既孕婦,,,因要提供地址証明比健康院,
仁濟醫院冇婦產科, 瑪加烈產後房 有jm話教人奶個part姑娘教得好好,三間裡面就是威爾斯婦產科最好啦!

準媽媽,妳已經可以過版啦 !到2012年04,05,06月 媽媽會個邊睇下,懷孕初期要注意既一切,好多jm會分享阿!!

祝福妳孕期一切順順利利利!生個健康精靈的龍BB阿!


珍珠宮

積分: 30303


41#
發表於 11-10-14 00:56 |只看該作者


禁止訪問

積分: 2770


40#
發表於 11-10-13 17:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5681


39#
發表於 11-10-13 17:40 |只看該作者
joe2828 發表於 11-10-13 16:38
我好迷茫呀! 無jm答我? 唔該啦!

其實你可以直接去政府網站搵你想係邊間母嬰健康院到check..
我第1胎有左都係咁..我住東區..自己打去西灣河話想book產檢..
之後約時間..1路keep住檢查..你有檢查開既話就自然會幫你係醫院留位!!

我有左果陣係咩都照做咩都照食 xdd
最緊張保持心境開朗..當然亦都有好多人會戒口吾食生冷野之類..
頭3個月最好吾好特別補..因為好易bb不受補架..
我自己本身好年青..再加上又係好鍾意運動果d..
所以我有左都照有去游水牙..周圍行..我聽返d媽咪級既朋友講..
如果keep住做運動..吾好太刻意當自己係大肚婆..生果陣會舒服d!!
呢個我自己經驗啦..不過都因人異已.. 我生果陣真係好舒服..
我有左果時真係會不停同個肚(bb)講..你記得要錫住媽咪..吾好要媽咪咁辛苦果d野..
有好多人都話肚入面個bb真係有意識佢會聽到..
不過如果你有左都係好初期..好多野都可以慢慢再學既 =]
有咩吾明都可以問我..如果你吾介意我咁年輕既話 xdd哈


禁止訪問

積分: 2770


38#
發表於 11-10-13 16:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2770


37#
發表於 11-10-13 15:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 243


36#
發表於 11-10-13 15:13 |只看該作者

回覆:BINGO OR NOT?



恭喜晒!放鬆啲啦~




複式洋房

積分: 437


35#
發表於 11-10-13 15:03 |只看該作者

回覆:BINGO OR NOT?

恭喜晒!




禁止訪問

積分: 2770


34#
發表於 11-10-13 14:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo