想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 152


1#
發表於 11-10-13 16:03 |只看該作者
努力左一年, 食左排卵藥, 驗埋排卵棒, 但都未bingo..去左睇婦科, 醫生建議照輸卵管, 睇下有無塞住. 照完個結果係, 一邊通, 一邊就腫左, 醫生話可能之前發過炎...各jm有無聽過咁既情況呀?
我想問, 佢係咪會自己消腫? 駛唔駛食藥? thanks!


複式洋房

積分: 152


13#
發表於 11-10-14 21:55 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-10-14 17:38
我睇果個係生育科E生, 係男
咁你老公有無驗過丁丁?

你個醫生叫咩名? 可唔可以介紹俾我?
我老公驗左丁丁啦..結果正常呀!


複式洋房

積分: 152


12#
發表於 11-10-14 21:54 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-10-14 17:37
咁你用排卵棒有無排卵呀?

有架, 顯示哈哈笑果晚同第二問都有努力, 醫生都話呢兩日係最大機會中..但我試左幾個cycle都唔中, 就無再買lu


複式洋房

積分: 152


11#
發表於 11-10-14 21:52 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-10-14 17:33
回覆 YHMJ 的帖子

政府E家要排起碼3年喇~~~

3年! 咁恐怖...


伯爵府

積分: 15695


10#
發表於 11-10-14 17:38 |只看該作者
我睇果個係生育科E生, 係男
咁你老公有無驗過丁丁?


伯爵府

積分: 15695


9#
發表於 11-10-14 17:37 |只看該作者
咁你用排卵棒有無排卵呀?


伯爵府

積分: 15695


8#
發表於 11-10-14 17:33 |只看該作者
回覆 YHMJ 的帖子

政府E家要排起碼3年喇~~~


複式洋房

積分: 152


7#
發表於 11-10-14 16:26 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-10-14 10:47
回覆 YHMJ 的帖子

如果你仲后生, 你可以去排政府

我今年31, 排政府要排幾耐? 人地話要兩年? 如果係真, 又好似太耐..
我有去家計會做生育檢查, 都有驗血..之後就搵左私家係照左輸卵管
你呢?


複式洋房

積分: 152


6#
發表於 11-10-14 16:24 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-10-14 10:46
回覆 YHMJ 的帖子

排卵藥唔可以食咁多架, 食得多會子宫內膜薄架, 想要b仲難呀

死喇..我斷斷續續都食左6個月..
佢話打排卵針時, 就要返去check有無排卵, 而家唔駛住~
你有無婦科醫生介紹? 你睇果個係男醫生定女醫生?


伯爵府

積分: 15695


5#
發表於 11-10-14 10:47 |只看該作者
回覆 YHMJ 的帖子

如果你仲后生, 你可以去排政府
係呢, 你個e生有無同你做生育檢查呀?
驗血照輸卵管果d呢?


伯爵府

積分: 15695


4#
發表於 11-10-14 10:46 |只看該作者
回覆 YHMJ 的帖子

排卵藥唔可以食咁多架, 食得多會子宫內膜薄架, 想要b仲難呀
我上網睇最多只可以6個cycle
睇黎你要轉e生好d喇

e生開左排卵藥比我, 叫我day2開始食,食5日
跟住day1打比姑娘, book day7-8返去照, 再睇下駛唔駛補針/藥
再mon住你幾時排卵


複式洋房

積分: 152


3#
發表於 11-10-14 09:53 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-10-13 19:18
回覆 YHMJ 的帖子

你食排卵藥, E家無幫你MON住咩, 只係開藥比你就算喇?

醫生而家又開多兩個月既排卵約俾我食, 佢話仲唔得, 就要打排卵針..另外, 佢又俾左兩封轉介信, 叫我去私家&政府排不育科...唉..好灰~


伯爵府

積分: 15695


2#
發表於 11-10-13 19:18 |只看該作者
回覆 YHMJ 的帖子

你食排卵藥, E家無幫你MON住咩, 只係開藥比你就算喇?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo