立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 152
Mochamiu 發表於 11-10-14 17:38 我睇果個係生育科E生, 係男 咁你老公有無驗過丁丁?
Mochamiu 發表於 11-10-14 17:37 咁你用排卵棒有無排卵呀?
Mochamiu 發表於 11-10-14 17:33 回覆 YHMJ 的帖子 政府E家要排起碼3年喇~~~
伯爵府
積分: 15695
Mochamiu 發表於 11-10-14 10:47 回覆 YHMJ 的帖子 如果你仲后生, 你可以去排政府
Mochamiu 發表於 11-10-14 10:46 回覆 YHMJ 的帖子 排卵藥唔可以食咁多架, 食得多會子宫內膜薄架, 想要b仲難呀
Mochamiu 發表於 11-10-13 19:18 回覆 YHMJ 的帖子 你食排卵藥, E家無幫你MON住咩, 只係開藥比你就算喇?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy