想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24474


1#
發表於 11-10-13 19:09 |只看該作者
今個cycle係cycle4了, 食過中藥, 卵子維生素都失敗, 今晚day2開始食5日排卵藥, 希望ok啦.


大宅

積分: 2254


6#
發表於 11-10-15 02:59 |只看該作者

回覆:12/10 Day 1 的JM請進...

我 14/10 掛 ( day 34 ) , 因為啡左 4 日,今日比較多,不過仍未見紅,近呢年幾都頗準, 32 ~ 34 日!想生年半,不過一點也不努力,時間更不配合!近兩三個月比較認真些,上個月危險期膈日左4次,可惜都唔中!亞囡都 9 歲啦 (那次一次中架),何解家下唔得架,早知唔隔咁多年啦




子爵府

積分: 12342


5#
發表於 11-10-13 22:47 |只看該作者
本帖最後由 yanyan0906 於 11-10-13 22:48 編輯

難怪我今日係萬0睇左好耐都見唔到有mouth:mouth:" />
排卵藥就咁要求醫生開就得架喇


侯爵府

積分: 24474


4#
發表於 11-10-13 22:42 |只看該作者
卵子維生素在網上買,排卵藥在醫生取


子爵府

積分: 12342


3#
發表於 11-10-13 22:36 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-10-13 19:09
今個cycle係cycle4了, 食過中藥, 卵子維生素都失敗, 今晚day2開始食5日排卵藥, 希望ok啦. ...

我都試左4個cycle~
請問你卵子維生素同排卵藥係邊度買??


複式洋房

積分: 285


2#
發表於 11-10-13 22:14 |只看該作者

回覆:12/10 Day 1 的JM請進...

到!今始第8個cycle喇!我地一齊加油齊齊bingo!bingo!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo