想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 447


1#
發表於 11-10-14 11:51 |只看該作者
9/10 check到自己有(day31) , cycle 28day,但check好淺 !13/10去診所,醫生check唔到有,今早我再自己check,又係有淺線,想點

myphoto.jpg




大宅

積分: 2630


4#
發表於 11-10-14 12:06 |只看該作者
我都係咁,過多個禮拜先去啦!
自己試下用綠d一路check住先,睇下有冇深色到!


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-10-14 12:03 |只看該作者
等自己check到明顯D O既線先去診所果D再驗同拎懷孕証明啦~可能你遲排卵所以HCG未夠呀~唔使太擔心!加油!


大宅

積分: 1279


2#
發表於 11-10-14 12:00 |只看該作者
下個禮拜先去診所...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo