想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1976


1#
發表於 11-10-15 09:01 |只看該作者
睇見身邊嘅人生完一個又一個,替佢地開心之餘,又覺得好心up。點解咁耐都未到我?我已經由想生三個,變成生一個都好滿足。




大宅

積分: 4614


4#
發表於 11-10-15 09:52 |只看該作者
唔好咁 ,我結左婚十幾年都未生 .而家剛bingo 左 .上天終有一日會睇到你的 .

點評

Ivy114  恭喜  發表於 11-10-16 01:55
LiverpoolFC  嘩, 恭喜你呀!!  發表於 11-10-15 11:25


伯爵府

積分: 15695


3#
發表於 11-10-15 09:43 |只看該作者
唔好咁啦, 未輪到你啫
你有無做過body check呀?


複式洋房

積分: 335


2#
發表於 11-10-15 09:19 |只看該作者

引用:睇見身邊嘅人生完一個又一個,替佢地開心之

原帖由 Snoopy78 於 11-10-15 發表
睇見身邊嘅人生完一個又一個,替佢地開心之餘,又覺得好心up。點解咁耐都未到我?我已經由想生三個,變成生 ...
唉.. 我的心情跟你一樣, 完全明白你!! 一到Day 1 就好心痛.. 好想下個是我.. 今日Day 30 的我又失敗多了! 好難受! 一到這個時候, 我就好想放棄唔生了..





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo