想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


1#
發表於 11-10-17 14:57 |只看該作者
新手, 唔識用. M後day 4 已經有線, 正常嗎? (岩岩對上果次M, 得兩日, 未試過咁短)

本來唔想用紅d綠d, cycle 1 只靠計M期. 不過最近老公工作好忙, 佢身體都差左. 星期日岩岩睇完中醫, 醫C話佢既身體仲差過我, 所以, 衣家唸住用埋紅d綠d, 計好時間, 養精蓄銳.

唔該晒
Monkey媽媽


大宅

積分: 2708


5#
發表於 11-10-17 22:59 |只看該作者

回覆:有人試過M後(day 4), 紅D會有線(都有40-50%)嗎?

有m,唔代表有排卵。你可以量下體温,睇下有無高低。或睇醫生照下有無排卵。




大宅

積分: 1203


4#
發表於 11-10-17 15:18 |只看該作者
想问,check不到有线,是否代表没有排卵?M非常准,一般是25-26日。 代表一定有排卵的吗?


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


3#
發表於 11-10-17 15:15 |只看該作者
回覆 candydoraemon 的帖子

唔該晒

Monkey媽媽


大宅

積分: 2708


2#
發表於 11-10-17 15:02 |只看該作者

回覆:有人試過M後(day 4), 紅D會有線(都有40-50%)嗎?

放心,好多人都係。只計粗線,100%,排卵。若你cycle28-14日,你大慨14日排卵。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo