跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 657


1#
發表於 11-10-18 08:20 |只看該作者
我個女成曰喊,尤其係每當佢想放屁,一路喊一路扭身扭世,直至放咗屁佢就好嘞,唔減。我想問係咪多風,點攪?


禁止訪問

積分: 4267


7#
發表於 11-11-4 01:34 |只看該作者

引用:請問你個小朋友幾大?我阿B都係好難掃風㗎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 377


6#
發表於 11-10-31 00:00 |只看該作者

回覆 回覆:t86726的帖子

請問你個小朋友幾大?我阿B都係好難掃風㗎,佢剛7星期大,90度坐怕唔怕?




複式洋房

積分: 152


5#
發表於 11-10-25 14:30 |只看該作者

回覆:BB 多風扭計

我個仔食奶粉..又係好難掃風...所以成日嘔..搞到肚仔又脹卟卟..唔舒服..依家我掃一陣,掃唔到就用個好大個 嘅咕筍墊高佢90度角坐一陣..再幫佢掃..好快就掃到..有時佢坐喺度仲會自己lur 咗!





禁止訪問

積分: 806


4#
發表於 11-10-23 09:01 |只看該作者

回覆:BB 多風扭計

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3581


3#
發表於 11-10-19 03:43 |只看該作者

回覆:BB 多風扭計

我仔都係wor~~次次要便便又扭來扭去又叫面又谷到紅哂,不過柯完就好舒服




男爵府

積分: 6582

畀面勳章


2#
發表於 11-10-18 13:41 |只看該作者

引用:我個女成曰喊,尤其係每當佢想放屁,一路喊

原帖由 TarTar_Ng 於 11-10-18 發表
我個女成曰喊,尤其係每當佢想放屁,一路喊一路扭身扭世,直至放咗屁佢就好嘞,唔減。我想問係咪多風,點攪 ...
我岩岩去完健康院,醫生話成日扭來扭去係肚痛呀!太多風掃唔到,又未去到放屁,啲風係條腸度好辛苦所以肚痛扭來扭去呀!所以掃風要掃耐啲,同埋整暖隻手幫佢按摩下肚仔會好啲




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo