想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1860

畀面勳章


1#
發表於 11-10-18 09:46 |只看該作者
請問一下, 小x 後想搵中醫調理身體, 通常要幾耐時間? 三個月? 如果係, 咁係咪每日都要煲藥? 中途需要停一下嗎? 因為人地話中藥唔可以長期飲.


大宅

積分: 1860

畀面勳章


3#
發表於 11-10-18 10:14 |只看該作者
回覆 eva寶寶 的帖子

THANKS!


大宅

積分: 1846


2#
發表於 11-10-18 10:10 |只看該作者
我已看了2個月, 係沖劑, 好方便.
中醫都建議每星期停一日, 等藥力發揮得更好.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo