跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2587


1#
發表於 11-10-18 14:47 |只看該作者
B囡仍然係日夜顛倒,但夜晚佢會瞓個多小時先醒,好過之前喊天光~


禁止訪問

積分: 4267


26#
發表於 11-11-4 01:41 |只看該作者

引用:我個女都係成個下晝不停醒呀 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 392


25#
發表於 11-10-28 18:37 |只看該作者

回覆:MiViBi 的帖子

我個女都係成個下晝不停醒呀




複式洋房

積分: 302


24#
發表於 11-10-28 18:24 |只看該作者

回覆:大家的BB睡覺情況如何?

我仔仔都開始唔食夜奶不過現在成曰玩奶玩口水有時剛剛食完奶瞓半個鐘醒左忟曾就口鼻一齊出奶續到死死下又比佢赫死





複式洋房

積分: 152


23#
發表於 11-10-28 18:13 |只看該作者

回覆:大家的BB睡覺情況如何?

俾啲耐性..努力..




複式洋房

積分: 180


22#
發表於 11-10-28 13:08 |只看該作者
回覆 t86726 的帖子

唔成功, 半夜仍然眼仔碌碌, 都唔知要挨幾耐!! 唉!


大宅

積分: 2587


21#
發表於 11-10-26 22:19 |只看該作者

回覆:t86726 的帖子

我個b囡都有進步,佢食完十一點餐奶,等到第二朝七點再食,雖然半夜有時會醒,但囡囡冇食夜奶啦!c服好多!




複式洋房

積分: 152


20#
發表於 11-10-25 13:44 |只看該作者

引用:Quote:t86726+發表於+11-10-24+16:08+我個B

原帖由 olovelyhk 於 11-10-25 發表
係呀!! 呢兩晚終於都要開住盏細廳燈比佢, 等佢訓得安心d囉! 佢呢兩晚都可以食完10:00pm餐奶到第二朝6:00am ...
希望你快啲成功啦!




複式洋房

積分: 180


19#
發表於 11-10-25 13:08 |只看該作者
t86726 發表於 11-10-24 16:08
我個B上個星期都好似你B咁..日抖狂瞓..點搞都唔醒..依家有冇咁喇!我係夜晚只係開盞好細嘅燈..話佢知依家係 ...
係呀!! 呢兩晚終於都要開住盏細廳燈比佢, 等佢訓得安心d囉! 佢呢兩晚都可以食完10:00pm餐奶到第二朝6:00am先食, 不過中途都會醒一兩次, 要拍番佢或者比奶咀佢食, 再訓番囉! 我而家訓練緊佢晚上要隔8個鐘先再有奶食!! 希望佢可以快d戒到夜奶, 等我有得訓啦!


男爵府

積分: 9057

好媽媽勳章


18#
發表於 11-10-24 22:46 |只看該作者

回覆:大家的BB睡覺情況如何?

我個b女都同大家既一樣醒咗就扭抱,不過佢比出世時叻咗既係好多時而家食完十二點餐奶,掃完風放落床仔熄燈就會自己瞓,起碼俾番五個零鐘我地兩老「烚」下,六點多先起身,哈哈!




大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-10-24 21:22 |只看該作者
MiViBi 發表於 11-10-21 00:19
我b囡夜晚食完11:30餐奶到大概5:00a.m.先喊肚餓,但有時4點幾會喊醒,因為痾咗便便
日頭就瞓得好 ...

我個b又係噤...

日頭好似唔想瞓/瞓得好差,成日都要抱住瞓,一放佢落床仔即醒就喊


複式洋房

積分: 420


16#
發表於 11-10-24 16:41 |只看該作者
我個囡囡好醒訓呀又成日扭計要人抱...我就快要返工啦,,,,真真大問題!!!


複式洋房

積分: 152


15#
發表於 11-10-24 16:13 |只看該作者

回覆:olovelyhk 的帖子

持錯..開細燈仔..佢會瞓得安心啲..我半夜起身又資方便睇吓佢..唔駛下下開燈是咁麻煩




複式洋房

積分: 152


14#
發表於 11-10-24 16:08 |只看該作者

回覆:olovelyhk 的帖子

我個B上個星期都好似你B咁..日抖狂瞓..點搞都唔醒..依家有冇咁喇!我係夜晚只係開盞好細嘅燈..話佢知依家係夜晚要瞓教..佢唔瞓..我就俾奶咀佢食住瞓..好快佢會知道..你關燈..關細燈..就係夜晚要瞓教..依家何佢唔駛食奶咀..佢會自己瞓




複式洋房

積分: 180


13#
發表於 11-10-24 11:48 |只看該作者
本帖最後由 olovelyhk 於 11-10-24 12:01 編輯

我bb仲係日頭訓得好飽, 夜晚唔肯訓! 有時已經搞住佢唔比佢佢訓, 但有時係點搞都搞唔醒, 有時係就算無訓4個鐘, 跟住到食完奶都係唔肯訓, 點都扭夠2-3個鐘先訓! 有咩辦法令佢朝早唔好訓得咁好呢?


大宅

積分: 3581


12#
發表於 11-10-21 22:40 |只看該作者

回覆:大家的BB睡覺情況如何?

點解會咁快扭抱架....




複式洋房

積分: 135


11#
發表於 11-10-21 16:11 |只看該作者
我個囡就夜晚12點半食尾餐, 食完就瞓到6點左右, 但日頭就瞓得唔好~成日要抱=.=


大宅

積分: 2587


10#
發表於 11-10-21 11:57 |只看該作者

回覆:MiViBi 的帖子

我個囡都係,唔瞓就喊要抱,真係日抱夜抱,好難頂!




大宅

積分: 4349


9#
發表於 11-10-21 00:19 |只看該作者

回覆:大家的BB睡覺情況如何?

我b囡夜晚食完11:30餐奶到大概5:00a.m.先喊肚餓,但有時4點幾會喊醒,因為痾咗便便
日頭就瞓得好差,成日都要抱住瞓,一放佢落床仔,隔15分鐘左右就醒,有時仲大喊,我對手累到極




大宅

積分: 2587


8#
發表於 11-10-20 19:26 |只看該作者

回覆:onlytoyou 的帖子

當然係瞓住食,十二點同半夜四點!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo