想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6195


1#
發表於 11-10-19 09:34 |只看該作者
今日係M後第三天。我今朝8點去咗1次小便,之後冇飲過水9點check呢支ok嗎?會唔會太早?

同埋我前兩日驗見到白雪雪就扔咗,冇等10-30分鐘因為趕住返工!呢支就有。會有影響嗎?




男爵府

積分: 6195


9#
發表於 11-10-21 11:47 |只看該作者

回覆:請問呢個幾%? DoDo?

驗咗三日,今日同第一日差唔多都係得小小,咁係咪即係未排卵呀?通常有30%以上會持續幾多日/小時?會唔會miss咗唔知?我今日Day11




男爵府

積分: 6195


8#
發表於 11-10-19 18:56 |只看該作者

回覆:MaggiEricBB 的帖子

明白!呢幾日check密D先




別墅

積分: 877


7#
發表於 11-10-19 18:16 |只看該作者

回覆:bee430430 的帖子

我cycle係30-32,而我有淺控嗰日就係day12,我諗你算正常,maybe好似我咁隔日就會深d㗎喇,有jm講如紅d有40%就開始開工





男爵府

積分: 6195


6#
發表於 11-10-19 11:15 |只看該作者

回覆:MaggiEricBB 的帖子

你16號係day几呀?我今日day9,day9 check到小小算早嗎?我cycle係27,8日




別墅

積分: 877


5#
發表於 11-10-19 11:10 |只看該作者

引用:好!謝謝!今晚再check +

原帖由 bee430430 於 11-10-19 發表
好!謝謝!今晚再check
我同你一樣,之前見到白雪雪就唔要,我就喺16號有控,昨日就最深,今日已回落了.......




男爵府

積分: 6195


4#
發表於 11-10-19 09:47 |只看該作者

回覆:請問呢個幾%? DoDo?

好!謝謝!今晚再check




大宅

積分: 2708


3#
發表於 11-10-19 09:44 |只看該作者

回覆:請問呢個幾%? DoDo?

我諗得10%,keep住check. 我諗你9:00check都得,等15分鐘。




男爵府

積分: 6195


2#
發表於 11-10-19 09:36 |只看該作者

回覆:請問呢個幾%? DoDo?


myphoto.jpg




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo