想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4164


1#
發表於 11-10-19 20:13 |只看該作者
我19/9第一日經期,23/9完咗經期,到今日仲未黎,照計應該18/10黎m。

我冇用紅d綠d,但今日太心急用cb check 咗,結果係冇。係太早未驗到定真係冇呢?




翡翠宮

積分: 87403


6#
發表於 11-10-19 21:01 |只看該作者
回覆 Linda20 的帖子

平均比排卵前高0.3-0.6~~~


大宅

積分: 4164


5#
發表於 11-10-19 20:52 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

仲有機會bingo嗎?




大宅

積分: 4164


4#
發表於 11-10-19 20:51 |只看該作者

回覆:小manman 的帖子

我冇度呀><
幾多度先算高溫?





翡翠宮

積分: 87403


3#
發表於 11-10-19 20:40 |只看該作者
體溫仲係咪keep住高溫???


別墅

積分: 645


2#
發表於 11-10-19 20:20 |只看該作者

回覆:Linda20 的帖子

過多幾日再試過!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo