自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 8928

BK Milk勳章


1#
發表於 11-10-20 12:53 |只看該作者
一乾燥就周身痕, 又會越r越嚴重....大家會搽d咩呢? 有咩好方法止痕?


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


75#
發表於 11-10-27 11:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2719


74#
發表於 11-10-27 11:33 |只看該作者
我個仔幾個月大時都有, 後來睇了中醫冼x 生, 好返哂, 仲要無返發先好, 我好多朋友都睇佢睇好了.

可以係yahoo search, 大把資料.

x = 美麗 , 是但一個字.


禁止訪問

積分: 1051


73#
發表於 11-10-27 09:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32183

畀面勳章 環保接龍勳章


72#
發表於 11-10-27 09:38 |只看該作者
本帖最後由 coffeejoeybb 於 11-10-27 09:38 編輯

試過有 睇專科好返 ~


男爵府

積分: 8928

BK Milk勳章


71#
發表於 11-10-27 09:29 |只看該作者
wewe 發表於 11-10-27 07:02
2 days
咦, 咁好快喎!


男爵府

積分: 8928

BK Milk勳章


70#
發表於 11-10-27 09:28 |只看該作者
牛皇妹 發表於 11-10-27 02:37
好返啦~不過都係第一次連眼都腫埋,消左腫眼肚真係多左好多紋,我家姐見到仲叫我要搽下眼霜
呢幾日 ...
睇黎新既沐浴露令你敏感喎....茶樹油軟膏係邊度買呢?


水晶宮

積分: 68008


69#
發表於 11-10-27 07:02 |只看該作者
JM12 發表於 11-10-26 10:44
唔駛用類固醇, 咁搽幾耐好返呢?
2 days


子爵府

積分: 11703


68#
發表於 11-10-27 02:37 |只看該作者
JM12 發表於 11-10-26 10:46
好慘喎...發到上眼....咁痕, 唔捽又好難忍, 捽又捽晒D眼紋出黎喎...

希望你快D好返!

好返啦~不過都係第一次連眼都腫埋,消左腫眼肚真係多左好多紋,我家姐見到仲叫我要搽下眼霜mouth:
呢幾日用左第二隻沐浴露隻手同腳右黎,我唔算好嚴重個隻,用緊隻荼樹油軟膏,我覺得止到痕~
http://uccfs.paran.com/PUD/co/conut1004/IMG/20110227/1298810488_201102272141582684200601_0.jpg


男爵府

積分: 8928

BK Milk勳章


67#
發表於 11-10-26 10:46 |只看該作者
牛皇妹 發表於 11-10-25 23:49
我都試過發到上埋眼~成隻眼腫晒~連我c6都話我腫到連個樣都唔同左,後尾要食止敏感藥同搽藥膏~依2日右發過, ...
好慘喎...發到上眼....咁痕, 唔捽又好難忍, 捽又捽晒D眼紋出黎喎...

希望你快D好返!


男爵府

積分: 8928

BK Milk勳章


66#
發表於 11-10-26 10:44 |只看該作者
wewe 發表於 11-10-25 21:59
醫學倡明, 上星期亞仔發過豬頭上埋眼 (發左3 weeks) , 己經唔駛再用類固純治濕疹lu
...
唔駛用類固醇, 咁搽幾耐好返呢?


水晶宮

積分: 68008


65#
發表於 11-10-25 23:57 |只看該作者
牛皇妹 發表於 11-10-25 23:49
我都試過發到上埋眼~成隻眼腫晒~連我c6都話我腫到連個樣都唔同左,後尾要食止敏感藥同搽藥膏~依2日右發過, ...
紅, 腫, 痕, 一粒二粒突出來, 甩皮............明架


水晶宮

積分: 68008


64#
發表於 11-10-25 23:55 |只看該作者
yanyan-mummy 發表於 11-10-25 22:03
我就淨係喺隻腳度,
有時藉短褲
d人就指指點點
add oil, 我頭皮潰爛滲血滲水 (因染髮) 2年 8個E生..............好彩


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


63#
發表於 11-10-25 23:53 |只看該作者
我囡囡都係濕疹皮膚... 夏天用QV... 秋冬季節,天氣一轉就開始用返 mustela濕疹系列的浴露 (浴油冬天用)及潤膚露... 我覺得幾好!


水晶宮

積分: 68008


62#
發表於 11-10-25 23:52 |只看該作者
牛皇妹 發表於 11-10-25 23:49
我都試過發到上埋眼~成隻眼腫晒~連我c6都話我腫到連個樣都唔同左,後尾要食止敏感藥同搽藥膏~依2日右發過, ...


子爵府

積分: 11703


61#
發表於 11-10-25 23:49 |只看該作者
本帖最後由 牛皇妹 於 11-10-25 23:50 編輯
wewe 發表於 11-10-25 21:59
醫學倡明, 上星期亞仔發過豬頭上埋眼 (發左3 weeks) , 己經唔駛再用類固純治濕疹lu
...

我都試過發到上埋眼~成隻眼腫晒~連我c6都話我腫到連個樣都唔同左,後尾要食止敏感藥同搽藥膏~依2日右發過,痕死人
http://uccfs.paran.com/PUD/co/conut1004/IMG/20110227/1298810488_201102272141582684200601_0.jpg


雲母殿

積分: 1297307

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


60#
發表於 11-10-25 22:24 |只看該作者
wewe 發表於 11-10-25 22:04
片糖浴, 牛奶浴, 金銀花浴, 麥皮浴, 嫌西浴, 馬蹄浴, olive oil浴, 竹嫌浴............我通幫亞仔試過, 大 ...

我又冇試過bor

我淨係搽過類固醇
紫云膏都試過


水晶宮

積分: 68008


59#
發表於 11-10-25 22:04 |只看該作者
片糖浴, 牛奶浴, 金銀花浴, 麥皮浴, 嫌西浴, 馬蹄浴, olive oil浴, 竹嫌浴............我通幫亞仔試過, 大家咪制, 傷口感染仲死


雲母殿

積分: 1297307

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


58#
發表於 11-10-25 22:03 |只看該作者
wewe 發表於 11-10-25 21:59
醫學倡明, 上星期亞仔發過豬頭上埋眼 (發左3 weeks) , 己經唔駛再用類固純治濕疹lu
...

我就淨係喺隻腳度,
有時藉短褲
d人就指指點點


水晶宮

積分: 68008


57#
發表於 11-10-25 21:59 |只看該作者
yanyan-mummy 發表於 11-10-25 21:46
我都係後天壓力形成
好難好ga
醫學倡明, 上星期亞仔發過豬頭上埋眼 (發左3 weeks) , 己經唔駛再用類固純治濕疹lu

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo