自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25532


1#
發表於 11-10-24 15:27 |只看該作者
大女兒初學鋼琴, 4歲半, 本來打算1年後才買2手琴給她練習的, 但朋友急售一部已用9年, richman, 購買時期$11,000.00, 現售給我$1000, 問了搬琴+調琴價錢$980. 即$2000 已有一台鋼琴, 不用每星期日去約琴房(free of charge)練琴, 問題是家中沒有多餘位置, 要先拋棄訂造的鞋櫃, 就算放棄櫃內的鞋子, 但家中連工人平常穿的鞋子起碼有7對以上, 又要買一個櫃子放鞋, 又有朋友說可以用電子琴作練習, 不過由day1 開始,老師已經叫我不好用這方法, 是否真的有問題?
想向各姊妹請教如何做? 你們會如何決定? 要2日內回覆朋友, 因另一友人都想要


公爵府

積分: 25532


68#
發表於 11-10-28 10:08 |只看該作者
rubytang 發表於 11-10-27 23:48
咁你可唔可以將個琴放入房呀,
我都係放係亞仔房度咋~
我覺得2千蚊真係制得過啦~
呀女一出生, 所有花費都是我自己出的, 奶粉尿片衫褲鞋襪PG及幼稚園學費, 當年全屋傢俱都是我比錢買的, 他出裝修費用, 所有我唔可以做全職主婦


公爵府

積分: 25532


67#
發表於 11-10-28 10:03 |只看該作者
長毛免 發表於 11-10-27 17:18
我個囡小學一路練琴一路話唔想再學,因為當初佢自己話要學架,
我會同講要對自己講過既說話負責任架,我唔 ...
我睇了上幾期的親子王, 內文都有說, 子女學樂器, 家長一定要比子女更上心, 才可以令子女練習

點評

長毛免  小學時佢練幾耐我就係佢身遑睇幾耐,上堂都係一齊上  發表於 11-10-28 10:18


珍珠宮

積分: 39982

馬年勳章


66#
發表於 11-10-28 09:25 |只看該作者

引用:2000蚊有個琴,+你真係死都死d位出黎擺個琴

原帖由 happypiano 於 11-10-24 發表
2000蚊有個琴, 你真係死都死d位出黎擺個琴啦, 除非唔學琴, 否則一定要用番綱琴黎練先可以練到d力水同手感的 ...
yes!




地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


65#
發表於 11-10-28 00:06 |只看該作者

引用:Quote:Cammy3007+發表於+11-10-25+09:34+可

原帖由 jeje 於 11-10-25 發表
請收PM, thx~
麻煩可 pm 埋我嗎?




大宅

積分: 2058


64#
發表於 11-10-27 23:55 |只看該作者
錢唔係問題

最緊要係咪長遠囉

如果純為興趣 得閒玩下 就冇謂買

如果係為左入名校 拎獎 等等
就買個一個新琴

d琴用得太耐 買番黎都晒藥費

所以你要同你小朋友傾

你想佢點 佢自己想點


子爵府

積分: 12706


63#
發表於 11-10-27 23:48 |只看該作者
咁你可唔可以將個琴放入房呀,
我都係放係亞仔房度咋~
我覺得2千蚊真係制得過啦~
暖管都唔會好貴啫, 如果個琴係得既, 就乜都抵番啦,
小朋友初學, 唔洗下下都買新琴, 用得過既都ok啦~
自己屋企有部琴, 點都好過出去外邊練既, 就算唔洗俾錢租琴房都係咁話啦~
再唔係既, 一係換左張餐枱囉, 一係換左個鞋柜, 或者放入廚房門口得唔得呀?
你老公咁得意既, 買琴又話唔出錢, 換枱又話唔制, 咁佢想點??


子爵府

積分: 12382


62#
發表於 11-10-27 23:33 |只看該作者
你都好丫, 只係掉個鞋櫃就放到個鋼琴...
我屋企每道牆都有野佔用左, 大儲物櫃, 神樓櫃, 書櫃, 電視櫃, 完全冇空間可以放一座鋼琴, 最大問題係間屋唔係我既, 我冇話事權, 我唔可以掉我屋企人既野...
所以去年只能夠買個數碼鋼琴比個仔練琴, 唯有揀d琴鍵實dd重dd, 將數碼鋼琴放在果個大儲物櫃前, 咁個琴輕, 要開儲物櫃門都可以移出個琴取物件, 所以我只能選擇數碼鋼琴...
我都知點都唔夠用傳統鋼琴好, 要分辨大細聲始終差d...
我都唔知幾時先可以換個鋼琴比個仔用, 佢學左2年了...


大宅

積分: 2616

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


61#
發表於 11-10-27 21:38 |只看該作者

回覆:kianmama 的帖子

M2我連張貴妃椅都轉左2坐位梳化




侯爵府

積分: 20891

2011精緻種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 11-10-27 17:18 |只看該作者
Cammy3007 發表於 11-10-24 15:52
但我又聽人講, 已經用上10年的琴, 就算tune琴都幫不了多少, 遲早要換琴, 我們原本打算等女兒學到咁上下, 真 ...

我個囡小學一路練琴一路話唔想再學,因為當初佢自己話要學架,
我會同講要對自己講過既說話負責任架,我唔理咁多,日日同我練琴呀
但下年中三都考8級啦!佢就算唔學鋼琴都要放係度,萬一有一日話要學番點算呀!
8級之係仲有得上架,學校都有時要佢彈鋼琴嫁

點評

Cammy3007  叻女!  發表於 11-10-28 10:02


公爵府

積分: 25532


59#
發表於 11-10-27 16:58 |只看該作者
今次做了春蟲蟲添:;pppp: 打電話問朋友鋼琴包唔包暖管, 朋友本來話包, 不過她現在話要睇下新琴有沒有, 如沒有, 她會留起給自己用


公爵府

積分: 25532


58#
發表於 11-10-26 09:33 |只看該作者
jeje 發表於 11-10-25 09:48
請收PM, thx~

THANKS! 平呀! 又慳$300, 可以補貼買鞋櫃


男爵府

積分: 7119


57#
發表於 11-10-25 13:52 |只看該作者

引用:Quote:Cammy3007+發表於+11-10-24+15:52+但

原帖由 clarentrendy 於 11-10-24 發表
琴系越彈越好聲,OVER 10 既琴先岩岩 WARM-UP 完。。。最好聲系1X 年既時候,好多人鍾意買新琴,但未到最好 ...
你講緊嗰啲係4-50萬,hand-made嘅琴,唔係大陸琴




男爵府

積分: 7119


56#
發表於 11-10-25 13:50 |只看該作者

引用:我女兒學了4個月,+一星期去練琴一次,+但有

原帖由 Cammy3007 於 11-10-24 發表
我女兒學了4個月, 一星期去練琴一次, 但有時BOOK唔到時間, 因為女兒星期日有其他活動, 所以BOOK唔到就冇得 ...
一星期練一次點學?不如唔好學




公爵府

積分: 25532


55#
發表於 11-10-25 10:46 |只看該作者
同一屋苑見有鋼琴放售, 貼出告示已經2個月了, $2800, 不過沒有寫下詳情, 要打電話問


珍珠宮

積分: 45015


54#
發表於 11-10-25 10:37 |只看該作者
SPRING_BB 發表於 11-10-25 09:52
我都想買部 2 手先!!! 有無人可以平讓?

我都想買! 有無好介紹?


伯爵府

積分: 18627


53#
發表於 11-10-25 10:33 |只看該作者

回覆:YanYan0116 的帖子

其實綱琴平平地1仟蚊都有,我覺得錢唔係大問題呀最大問題係,琴實在太大啦,真係要搵地方放,搞到間屋好多野咁,所以我買左個數碼溥身琴比仔仔,其實聲係一樣只係手感唔同,仔仔叻嘅考到5級嘅我才轉綱琴,因5級以上才需要真正綱琴。初學唔洗去到U1架,拒根本唔識用,上到5以上就一定要靚琴啦




珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


52#
發表於 11-10-25 10:13 |只看該作者
Cammy3007 發表於 11-10-25 10:12
朋友的琴其實是她姊姊的, 由跑馬地搬去將軍澳, 用了3個月, 之後她們覺得女兒有天份, 4歲半, 所以買另一新琴 ...


公爵府

積分: 25532


51#
發表於 11-10-25 10:12 |只看該作者
朋友的琴其實是她姊姊的, 由跑馬地搬去將軍澳, 用了3個月, 之後她們覺得女兒有天份, 4歲半, 所以買另一新琴給她, 不過這個小女孩真的有天份的, 可聽完首歌再彈返出來


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


50#
發表於 11-10-25 10:05 |只看該作者
happypiano 發表於 11-10-24 17:20
richman 真係very 一般既琴黎的, 但係你付出既1000蚊連very 一般既價錢都不如呀. 即係用咁平既價錢可以俾 ...

agreed ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo