自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 251


1#
發表於 11-10-25 14:22 |只看該作者
聽同學仔媽咪講話好靚, 因為上次掛住玩鬼屋都冇睇到, 除左halloween平時會唔會有??


複式洋房

積分: 118


7#
發表於 11-10-28 10:05 |只看該作者
今年有個app,原來係可以睇到d排隊時間,超有用!!
如果去的話,大家記得要downlod!!


複式洋房

積分: 251


6#
發表於 11-10-27 17:33 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 11-10-25 16:18
where? OP?
係op呀,你有無去過玩呀??

點評

Sumyeema1  no, my kids are very young, will not go at night la.  發表於 11-10-27 17:37


複式洋房

積分: 118


5#
發表於 11-10-26 11:50 |只看該作者
本帖最後由 mimichan123 於 11-11-17 13:24 編輯

你講緊op哈佬喂咋!!我諗淨係得halloween先有囉!好似話仲有個活動玩,只要係佢地個fans page提議2012年十月全城哈囉喂鬼屋嘅主題名,
就可以得到免費門票.....
http://www.facebook.com/hkoceanpark/posts/183807131701371


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


4#
發表於 11-10-25 16:18 |只看該作者
where? OP?


禁止訪問

積分: 10980


3#
發表於 11-10-25 16:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 132


2#
發表於 11-10-25 16:13 |只看該作者
都幾好,因為佢夾得個火,好吸引,所以我都留低睇左一陣!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo