爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 264


1#
發表於 11-10-28 19:42 |只看該作者
請問知唔知是否有油卡申請? 可平$1·5~1公升? 怎樣申請?thanks


別墅

積分: 593


35#
發表於 11-11-9 13:07 |只看該作者
Please PM details to me. Thanks.


超級版主

積分: 84853

超級版主


34#
發表於 11-11-9 10:26 |只看該作者
如欲提供/索取資料,請直接pm有關會員。如再有會員留下pm或email等相關字句,本文將會被關閉,謝謝合作!


侯爵府

積分: 21135


33#
發表於 11-11-9 09:48 |只看該作者
please pm me how to apply.

Thanks a lot.

行到水窮處 坐看雲起時


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


32#
發表於 11-11-9 03:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


31#
發表於 11-11-9 03:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 62


30#
發表於 11-11-9 01:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 514


29#
發表於 11-11-9 00:37 |只看該作者
Please PM me how to apply.


大宅

積分: 1638


28#
發表於 11-11-8 17:11 |只看該作者
Please PM me how to apply.


大宅

積分: 4218


27#
發表於 11-11-7 00:54 |只看該作者
回覆 恐龍媽媽 的帖子

今日我先入完 減$2.3/L 超抵 不過唔係間間都一樣 有啲好衰普通油只可減$1.8 都係今日發生嘅事


複式洋房

積分: 146


26#
發表於 11-11-6 23:37 |只看該作者
回覆 silvia_yu 的帖子

thank you very much!


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


25#
發表於 11-11-6 21:32 |只看該作者
請PM比各位...請查收


大宅

積分: 2429


24#
發表於 11-11-5 01:31 |只看該作者
回覆 小青蜓 的帖子

Please PM me thanks


禁止訪問

積分: 62


23#
發表於 11-11-5 00:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1421


22#
發表於 11-11-4 08:50 |只看該作者
小青蜓 發表於 11-11-3 21:20
有,呢度我都已經介紹左幾個人用喇,不過係我朋友做既,我只能比佢既e.mail你同佢聯絡,
要就留言我pm你啦~ ...

hi, pls PM me the detail, many thanks.


大宅

積分: 1185


21#
發表於 11-11-3 21:37 |只看該作者
ting2222 發表於 11-11-3 21:23
Ok...pls pm me!!
pm左你,你同佢聯絡啦~~



大宅

積分: 3869


20#
發表於 11-11-3 21:23 |只看該作者

引用:Quote:ting2222+發表於+11-11-2+21:41+咁你

原帖由 小青蜓 於 11-11-03 發表
有,呢度我都已經介紹左幾個人用喇,不過係我朋友做既,我只能比佢既e.mail你同佢聯絡,
要就留言我pm你啦~ ...
Ok...pls pm me!!



[/ult]


大宅

積分: 1185


19#
發表於 11-11-3 21:20 |只看該作者
ting2222 發表於 11-11-2 21:41
咁你個間有冇得join呀?
有,呢度我都已經介紹左幾個人用喇,不過係我朋友做既,我只能比佢既e.mail你同佢聯絡,
要就留言我pm你啦~~






大宅

積分: 1967


18#
發表於 11-11-3 17:41 |只看該作者
-1.6/L Shell card


男爵府

積分: 6797

認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-11-2 23:24 |只看該作者
Please PM me thanks

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo