心痛死呢!如果我c6係咁對個心肝椗囡囡,我一定醒佢上天花板(但不會在囡囡面前)
童言無忌,她講既係真心話,你c6要反省吓點個女會唔中意佢,請他改正吧!
另一方面,妳平時都潛移默化地敎育囡囡尊重爸爸,不可以講這些話!

, 亞女喊到拆天咁, 不過我冇出黎救佢, 因為真係佢錯, 米由老公佢黎攪囉,
, 到爸爸發完走入房時, 我先出黎同個女講返點解爸爸咁嬲, 佢唔應該咁同爸爸講野, 最後要女女自己入房同爸爸say sorry, 經左2次後, 個女而家唔會咁講啦
(我地又唔係唔愛佢), 而家細細個唔去教, 大左慣左就好難攪