夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 298


1#
發表於 11-10-31 16:55 |只看該作者
之前發現左c6 出面有女人... 被我知道後, 雖然c6 回了家, 但我知道佢一直都放唔低個女人... 我亦清楚講明了自己的"底線"... 直到一日, c6 突然好唔開心, 更同我講想搬走冷靜下, 我知道一定又係個女人在耍手段... 我沒有反對, 一來我知道佢會搬去一個朋友度, 而唔係個女人度, 二來, 或者我自己都需要一點時間冷靜一下, 我要自己參加唔同既活動去分散對呢件事的注意力.... 因為我知道, 自己真係承受住好大壓力... 終於我地分開左一個星期. 有一日, 佢突然回來, 同我講佢同個女人會劃清界線, 以後唔會再搵佢, (應該個女人根本唔打算同佢認真, 係c6一廂情願, 所以game over) ... 佢仲叫我俾時間佢, 叫我多d 陪佢, support 佢...... 不過, 唔知點解, 個刻我少少開心都無... 可能有d 覺得係因為人地唔要佢, 佢先返黎!

之後既日子, 佢有cut 晒個女人既電話, msn, fb.. 不過, 同c6既關係總好似有d 隔膜... 我仍然覺得佢係有d唔開心.. 當然, 我自己都會有少少情緒起伏... 有時佢會扮無咩, 同我傾計, 有時大家又好似無咩講 .... 以前同佢行街, 佢一定會拖住我, 或者搭住我膊頭, 但依家就掂都無掂我, 而且亦好少俾電話我 ...........我覺得感覺好怪.

佢返黎個日, 我同佢講, 我仲要d 時間去睇清楚可唔可以接受佢以前既事, 會唔會因為咁, 佢根本唔sure 我既意願? 所以唔敢迫我 .... 定係佢自己都仲心大心細, 唔知仲應唔應該同我生活落去? 但係, 佢又會同朋友講, 話遲d 一齊約去旅行, 我之前有d 野想做, 佢反對, 但近日又不停搵資料幫我睇 ......... 其實佢真正既用意係咩呢? 我又應該點樣面對佢呢?


複式洋房

積分: 298


33#
發表於 11-11-28 12:05 |只看該作者
回覆 gggg2000 的帖子

我不反對你的意見, 坦白說, 以前聽朋友說相同的經歷時,
我亦可以毫不留情地給一些很"理性的意見" ...
最後, 離婚過快樂新生活的有, 原諒再重過新生活的有, 離婚卻後悔的亦有, 原諒之後再離婚的亦有....
為何會有不同的結果? 可能正因為感情事有時真的令人摸不著頭腦的,
一起曾經歷過的點點滴滴, 亦只有當中兩個人最清楚.

我想原諒與否, 係睇當中兩個人有無心, 認為是否值得吧 ...
只有一方勉強都唔work.


複式洋房

積分: 178


32#
發表於 11-11-26 01:53 |只看該作者
抓爆頭都唔明白,女人用什麼理由說服自己去接受一個偷食男?!
簽婚書時,佢講的承諾早已拋諸腦後;
顯然女人還愛這個人,究竟她愛他什麼呢?!
英俊,高大威猛,事業有成,金錢物質,還有好多好多優點...
但他只有一個缺點,他沒有忠誠!
他的優點不屬於你一個人,你也不介意跟別人共享他的優點;
fine,那女人就不該抱怨了;
男人讓你知道的,你接受唷,..以後可別怪我..
這個女的我們叫「犯賤」(對不起或者有文雅點的形容詞可惜我暫時想不到)


男爵府

積分: 6125


31#
發表於 11-11-24 09:39 |只看該作者
佢好似做野補救緊喎!!


複式洋房

積分: 298


30#
發表於 11-11-24 09:33 |只看該作者
回覆 siuwan 的帖子

多謝你既支持, 好希望大家都有個幸福完整既家!


複式洋房

積分: 298


29#
發表於 11-11-24 09:31 |只看該作者
回覆 gthhh 的帖子

gthhh:

我同你既經歷一樣, 只係我c6 因為連工作都不順利, 所以現在咩自信都無晒. 有時都覺得兩個一起好有壓力, 一方面要控制自己, 一方面又要顧及佢感受, 又要.克制自己去重提舊事. 有時為左離開呢個困局, 我只好約下朋友, (當然佢地大部分其實都唔知我既真正不快)去分散自己既注意力.

其實, 表面上c6 好似回我身邊, 但係大家都無真正講過, 重新開始..... c6 仍在自責中, 不敢向我再許下任何承諾, 只說會繼續照顧我. 我亦唔敢再抱太大希望, 畢竟傷害太深... 只係順其自然, 盡量放低件事 .... 讓自己好過一d. 大家一起努力吧!


複式洋房

積分: 494


28#
發表於 11-11-23 21:21 |只看該作者
大家努力下補救

點評

Ivy005  Thank you!  發表於 11-11-24 09:32


大宅

積分: 2412


27#
發表於 11-11-23 20:14 |只看該作者
樓主:

我都係面對緊同一問題!同我C6傾談當晚,佢為我紅著鼻淚水流出向我講d佢自己內心世界,我被感動下,再次給佢最後机會。我其實心裡好徬徨,一方面好想比机會,另方面好驚自己又再次受傷。原諒人條路好難行,特別係有少少唔對路時,自己不期然越諗越多。但C6又對自己既過敏反應,同樣緊張,結果大家都活在壓力中。我都好辛苦,C6比我更痛苦,連自信都開始冇,我唔想佢係咁,唯有自己忍受!

究竟我自己有冇行錯路?等到幾時先可以真正脫離呢種壓力?


男爵府

積分: 8215

熱血勳章


26#
發表於 11-11-23 11:31 |只看該作者

回覆:如果面對呢?

樓主你要加油啊,係最初呢段時間係會關係有隔膜咁,發生左呢啲事一定要時間同大家既付出黎維繫返。依家最重要係你既決定原諒定放棄?考慮清楚就唔好諗咁多,你老公都似想補救既,可以咪比個機會大家,希望你幸福




大宅

積分: 2958


25#
發表於 11-11-23 11:21 |只看該作者

回覆:如果面對呢?

好明白你呢刻感受,受了傷的女人要再同人個傷害你但又要同你一起走下半世的人是很痛苦。




複式洋房

積分: 298


24#
發表於 11-11-23 09:26 |只看該作者
回覆 AQSIQ 的帖子

其實C6 都有同我傾過, 做錯事既人係佢, 我選擇離開佢係應該的, 但我仍然O係佢身邊幫佢, 令佢好內疚, 覺得自己好無用, 會好自責. 有時我情緒唔好, 佢就更難受, 因為佢話係佢令我受呢種苦.
所以, 我諗原諒一個人其實唔難, 面對一個受自己傷害既人可能更辛苦.

我不是替那些不忠男人講說話, 無論原因係咩, 佢地呢個行為絕對唔岩. 只係, 我想用多角度去睇呢件事. 了解佢既心理狀態, 自己先唔會不斷要求對方為自己作出補償. 亦唔會因為對方一些不合意既反應/ 行為而影響 自己情緒. 要記住, 我們現在既目標係讓自己好過點, 愛自己, 走出陰霾...

現階段我沒有期望可以一下子回復當年, 係無可能既... 只要大家可以坦誠相對, 好好溝通... 希望有朝一日會更勝從前! 大家一起努力!


別墅

積分: 787


23#
發表於 11-11-22 18:41 |只看該作者
佢唔去呃你0個個女人去找佢, 佢選擇對你坦白.
已經係一個好好的開始 ;)
你條刺可能未必會無左架,
不過你見佢有心同你去溝通,
去做一D野去KEEP住呢段關係.
你FEEL到0既, 俾D時間自己啦~~


子爵府

積分: 12169


22#
發表於 11-11-22 18:23 |只看該作者

回覆:AQSIQ 的帖子

放下真要由心裡發出來,不要迫自己假裝,因為長久下來你一定會忍不住爆發出來。凡有外遇的婚姻,修復期間兩個人心中都有一條剌,一有任何風吹草動就如驚弓之島。你原諒的那一刻就千萬不要在吵架時再提來。這樣雙方才可以回復像未有事情發生前的相處。



mc <()>


大宅

積分: 1905


21#
發表於 11-11-22 16:52 |只看該作者
回覆 Ivy005 的帖子

一年前嘅今日11月22日,我c6背叛我(嫖妓),原諒後發覺自己無時無刻都唔開心,
一有少少唔妥就覺得好似佢又再背叛我.完全對佢冇信心,
佢係有叫我俾次機會佢,但佢嘅態度好冷漠,事發後頭果半年,
我地成日為左好少事吵鬧,佢態度都好冷淡,我以為佢過左骨就當冇事發生過.
連氹都唔氹我,後來同fd哭訴,
fd話(佢唔係冷淡,冷漠,唔係每個男人做錯野都會將內疚放上臉,佢地可能係內心自責,覺得真係對你唔住,
就正如你唔小心滾水蕩傷別人,當你看到別人蕩傷的傷口,好自然你會自責,)

fd好似講得有d道理,所以我在c6面前,盡量把自己的傷口收好,然後跟自己說...(既然自己俾機會佢,原諒佢
就不要時時刻刻將唔開心的事掛在咀邊...)現在的我就是......靜觀其變




大宅

積分: 3995


20#
發表於 11-11-22 16:20 |只看該作者
時間沖淡一切....係真既....
其實發生呢件事之後可能你地大家發現到之前一路以黎既問題, 所以會比以前更加好...
我自己亦都係經歷過之後, 學識左點樣重新同老公相處, 亦都知大家既諗法, 而家樓主你經歷緊既只係一個過渡時期, 係好難捱, 但係捱過左之後就會好過之前架喇...
加油呀!!!


子爵府

積分: 12169


19#
發表於 11-11-22 15:23 |只看該作者
回覆 Ivy005 的帖子

看來你c6是真的有心改過來,
因為起碼他願意向你坦白,
即代表他沒有任何刻意隱暪的地方。
只要他有心,你又有恴,
你們之間必定可以好過以前!

加油!
mc <()>


大宅

積分: 3779


18#
發表於 11-11-22 10:08 |只看該作者
人誰無過? 我以過來人身份同你講, 你老公選擇同番你一齊, 佢需要付出更大的勇氣, 因為好難去面對你, 雙方難受是在所難免, 大家都需要抖氣, 你暫時思想上唔好放太多注意力在對方身上, 對大家都好.


複式洋房

積分: 298


17#
發表於 11-11-22 09:40 |只看該作者
多謝各jm 既支持同鼓勵, 事發已經個多月... 我既心情仍然未完全穩定 (個心時不時會亂諗野, 令自己唔開心), 但最痛苦既時間總算過去了.

呢段時間, 我同c6 真係多左傾內心既感受, 我發覺佢了解我真係俾我了解佢多. 可能我以前只會享受給人愛護既感覺, 覺得自己有為個家付出已經足夠, 對佢心入面既感受或多或少真係忽略了. 我們沒有講到將來如何, 因為c6 仍有其他問題需要處理, 包括工作.. 佢話唔想草草對我再有咩承諾, 呢刻佢連自己的事都處理得不好, 那有資格去想我同佢走將來既路? 我亦沒有迫佢, 因為佢情緒低落既問題仍未有明顯改善, 我怕佢既情況會愈來愈差, 可以做的, 只係陪下佢, 同佢傾下計. 因為我發覺, 當我心情好的時候, c6 都會輕鬆一d. 當我心情壞的時候, c6 會好唔開心 (可能內疚卦).

早幾日, 個女人竟然去我c6 工作的地方(part-time)搵佢, c6話唔想再騙我, 所以一定要同我講, 仲叫我唔好亂諗野, 佢已經叫個女人以後唔好再搵佢. 當然我真係有d 唔開心, 但係, 見佢咁坦白, 個心似乎定左少少.

我會好好學習把呢件事放低, 不單為我同c6 既將來, 而係為左自己. 我唔想時時刻刻都活在陰影下.


子爵府

積分: 13783


16#
發表於 11-11-21 17:40 |只看該作者
似乎你老公都係一個認真嘅人, 就算佢對其他人付出過真感情係錯都好, 但佢都好認真咁同對方斬纜, 起碼唔似嗰d藕斷絲連嘅賤男...

你呢一刻唔需要決定將來點面對佢, 但一定同佢去咗旅行先, 佢似乎都好認真想修補你哋嘅關係, 就趁旅行時大家坦白心聲, 知道大家想法, 重拾昔日溫聲吧~~~!

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


15#
發表於 11-11-21 17:18 |只看該作者
珍惜眼前人

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo