懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2269


1#
發表於 11-11-3 18:06 |只看該作者
有少少這種感覺,現在八週了。我知道是子宮大緊所以谷,幾多週先沒這感覺?




別墅

積分: 777


2#
發表於 11-11-3 20:09 |只看該作者

回覆 回覆:noviasobb的帖子

我都想知,我現在先四周..,間中都痛下...好辛苦..睇左兩次醫生了...都話要睇多一排...話胚胎開頭要血液...但可能血氣唔好所以可能係咁痛....




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo