烹飪搵食

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   29


子爵府

積分: 10330


1#
發表於 11-11-6 14:05 |只看該作者
C6勁鐘意
第一次整甘鬆既曲奇呀
myphoto.jpg



點評

pigpigyy    發表於 11-11-7 20:19
豬媽2011    發表於 11-11-6 19:59
topkidsmom    發表於 11-11-6 19:18
alicialee1210    發表於 11-11-6 17:43
manicheung    發表於 11-11-6 16:26


大宅

積分: 3217

BK Milk勳章


189#
發表於 11-11-18 15:53 |只看該作者

回覆:colakola 的帖子

Thx!




子爵府

積分: 10330


188#
發表於 11-11-18 15:28 |只看該作者

引用:回覆+colakola+的帖子 原來要出動刀仔去挑

原帖由 cheersmandy 於 11-11-18 發表
回覆 colakola 的帖子

原來要出動刀仔去挑出黎,咁若果整印模曲奇,雪唔雪麵團會好d呢?
我自己整就一拎就起




子爵府

積分: 10330


187#
發表於 11-11-18 15:14 |只看該作者

引用:回覆+colakola+的帖子 原來要出動刀仔去挑

原帖由 cheersmandy 於 11-11-18 發表
回覆 colakola 的帖子

原來要出動刀仔去挑出黎,咁若果整印模曲奇,雪唔雪麵團會好d呢?
其實睇你喜好





大宅

積分: 1049


186#
發表於 11-11-18 14:45 |只看該作者
回覆 colakola 的帖子

原來要出動刀仔去挑出黎,咁若果整印模曲奇,雪唔雪麵團會好d呢?

點評

COCOKUNSUISUET  我會雪20分中, 再拿出來解凍2分中到. 整出來好靚, 不易斷.  發表於 11-11-18 15:08


子爵府

積分: 10330


185#
發表於 11-11-18 14:29 |只看該作者

引用:樓主呀!請問如果唔落甘多牛油可以用咩代替

原帖由 happyjoyjoy 於 11-11-18 發表
樓主呀!請問如果唔落甘多牛油可以用咩代替呢!因為我想減肥呀!唔該!



...
用植物牛油




大宅

積分: 3217

BK Milk勳章


184#
發表於 11-11-18 12:22 |只看該作者

回覆:colakola 的帖子

樓主呀!請問如果唔落甘多牛油可以用咩代替呢!因為我想減肥呀!唔該!




禁止訪問

積分: 181


183#
發表於 11-11-18 01:17 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10330


182#
發表於 11-11-18 00:22 |只看該作者

引用:回覆+chickenwing2006+的帖子 我都係經+co

原帖由 ARTOH 於 11-11-16 發表
回覆 chickenwing2006 的帖子

我都係經 colakola悉心教導下 先至整到咋 呵呵
我其實都好喳
我都係跟人學
Jen媽先係大師
我好多都係上網睇佢學




子爵府

積分: 10330


181#
發表於 11-11-18 00:21 |只看該作者

引用:多謝你呀!樓主 又容易做又好味,超正!+ +

原帖由 happyjoyjoy 於 11-11-17 發表
多謝你呀!樓主
又容易做又好味,超正!
可以再薄身啲
會再脆啲




子爵府

積分: 10330


180#
發表於 11-11-18 00:20 |只看該作者

引用:唔知點解,我整唔到印模曲奇呢...唧花就冇問

原帖由 cheersmandy 於 11-11-17 發表
唔知點解,我整唔到印模曲奇呢...唧花就冇問題,印模就次次都印完之後,很難拿起外圍多餘的麵團;大家有冇技巧 ...
下次審少少粉先碌
然後用刀仔慢慢挑走側邊既面團
驚拎印好嘅面團爛
呢個時候就出動到獲產喇
產起再放落烤船上




大宅

積分: 1049


179#
發表於 11-11-17 22:40 |只看該作者
唔知點解,我整唔到印模曲奇呢...唧花就冇問題,印模就次次都印完之後,很難拿起外圍多餘的麵團;大家有冇技巧可分享呢?


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


178#
發表於 11-11-17 22:33 |只看該作者

引用:首先我跟足樓主嘅份量,將牛油攤軟用把刀仔

原帖由 onyeema 於 11-11-16 發表
首先我跟足樓主嘅份量,將牛油攤軟用把刀仔界開細細舊,續啲續啲放西過嘅麵粉,用手搓,跟住落沙糖又係續啲 ...





大宅

積分: 3217

BK Milk勳章


177#
發表於 11-11-17 22:32 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

多謝你呀!樓主
又容易做又好味,超正!
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 16693


176#
發表於 11-11-16 15:47 |只看該作者
本帖最後由 ARTOH 於 11-11-16 15:49 編輯
ARTOH 發表於 11-11-16 15:44
回覆 chickenwing2006 的帖子

我都係經 colakola悉心教導下 先至整到咋 呵呵

唧花係在網上睇片學
http://www.youtube.com/user/kamer1668#p/u/9/jp-EofDuWxQ


伯爵府

積分: 16693


175#
發表於 11-11-16 15:44 |只看該作者
回覆 chickenwing2006 的帖子

我都係經 colakola悉心教導下 先至整到咋 呵呵


伯爵府

積分: 16693


174#
發表於 11-11-16 15:41 |只看該作者
回覆 colakola 的帖子

哈哈 等我試下先


大宅

積分: 3350

畀面勳章


173#
發表於 11-11-16 08:31 |只看該作者

回覆:vicki23126 的帖子

首先我跟足樓主嘅份量,將牛油攤軟用把刀仔界開細細舊,續啲續啲放西過嘅麵粉,用手搓,跟住落沙糖又係續啲續啲放落去,一路搓,最後先落蛋黃搓混佢,就係咁簡單,做完出黎個效果真係好鬆脆



點評

vicki23126  thank you ~~ 等我試0下先~~~  發表於 11-11-16 16:12


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


172#
發表於 11-11-16 04:39 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ARTOH+於+11-11-14+21:52+編輯

原帖由 ARTOH 於 11-11-14 發表
本帖最後由 ARTOH 於 11-11-14 21:52 編輯

回覆 colakola 的帖子
Wow .... 好成功好勁呀




男爵府

積分: 6190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


171#
發表於 11-11-15 23:50 |只看該作者
回覆 onyeema 的帖子

其實我無打蛋器,又未整過曲奇,想試下有無天份,請問你係點樣整架!麻煩曬!
2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo