夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 40


1#
發表於 11-11-12 04:20 |只看該作者
仲有人未瞓嗎?? 我好煩呀!!!!!

C6每星期要上大陸2-3日(公司要佢返), 起初都冇乜野, 之後發現佢電話古怪, 我發現佢....e.g.星期二明明在HK上班, 放工後約朋友晚上去大陸玩(玩咩就唔知), 之後第二朝才回廠. 但佢呃我那一日(星期二)已一早在大陸. 即佢呃多我一日上大陸玩. 我已send sms比佢, 我話我知你宜家(星期二7pm)仲係hk搭緊車返大陸, 並唔係一早已返大陸.請你不要再講大話, 我亦唔會再追究. then佢上大陸既日子變返兩日, 但我在佢的大陸專用手機發現有打比桑拿既姐姐仔no. (因佢好low b, save埋桑拿既名&姐仔既名,所以我一睇就知), 我check過lee間唔係一般骨場, 而係邪骨場, 玩晒花臣, 唔同造型果d. 我扮唔知, 但佢已成個月每星期都係有搵lee位姐仔. 我唔知應唔應該拆穿佢, 佢平時係家中對住我&囝囡都表現得100分, 我真係比佢呃得透. 我都明白十個男人9個返得大陸都會偷食. 但佢已係兩小孩之父.....我可以點? 煩得我瞓唔著.

點評

waiyuktsoi  男人信唔過.我都生左三個.個衰佬一樣包二奶.依家離左婚啦..  發表於 11-11-12 16:43


大宅

積分: 4858


42#
發表於 11-11-14 21:53 |只看該作者
其實暗示完佢都唔在乎就應該攤牌啦


別墅

積分: 536


41#
發表於 11-11-14 16:11 |只看該作者
上大陸工作的男人多數都會出事. 不如叫佢轉工, 系香港工作好了.


洋房

積分: 60


40#
發表於 11-11-14 16:05 |只看該作者
回覆 manman927 的帖子

我do試過你的情况,當時我又唔可以比佢知我check佢电話。我只是話比佢聽我覺他常玩sms,又見到sms公仔(通常女仔會用公仔尤其是有kiss),若果真係同其他女仔有嘢,我真係接受唔到lor!D男人例必否認但比佢知我地底線。之后你安排多D親子活動及晚上叫佢幫子女睇功課,令佢忙D啦!再唔係你同佢講你近來情緒不安壓力大,勸佢一斉睇婚姻輔導,可試下明愛!


洋房

積分: 60


39#
發表於 11-11-14 16:05 |只看該作者
我do試過你的情况,當時我又唔可以比佢知我check佢电話。我只是話比佢聽我覺他常玩sms,又見到sms公仔(通常女仔會用公仔尤其是有kiss),若果真係同其他女仔有嘢,我真係接受唔到lor!D男人例必否認但比佢知我地底線。之后你安排多D親子活動及晚上叫佢幫子女睇功課,令佢忙D啦!再唔係你同佢講你近來情緒不安壓力大,勸佢一斉睇婚姻輔導,可試下明愛!


洋房

積分: 60


38#
發表於 11-11-14 16:04 |只看該作者
我do試過你的情况,當時我又唔可以比佢知我check佢电話。我只是話比佢聽我覺他常玩sms,又見到sms公仔(通常女仔會用公仔尤其是有kiss),若果真係同其他女仔有嘢,我真係接受唔到lor!D男人例必否認但比佢知我地底線。之后你安排多D親子活動及晚上叫佢幫子女睇功課,令佢忙D啦!再唔係你同佢講你近來情緒不安壓力大,勸佢一斉睇婚姻輔導,可試下明愛!


洋房

積分: 60


37#
發表於 11-11-14 16:03 |只看該作者
我do試過你的情况,當時我又唔可以比佢知我check佢电話。我只是話比佢聽我覺他常玩sms,又見到sms公仔(通常女仔會用公仔尤其是有kiss),若果真係同其他女仔有嘢,我真係接受唔到lor!D男人例必否認但比佢知我地底線。之后你安排多D親子活動及晚上叫佢幫子女睇功課,令佢忙D啦!再唔係你同佢講你近來情緒不安壓力大,勸佢一斉睇婚姻輔導,可試下明愛!


大宅

積分: 4672


36#
發表於 11-11-14 14:03 |只看該作者
manman927 發表於 11-11-14 08:45
睇完你們的意見, 我知我前天既不安情緒令我講了不應講的說話. 那天我腦海+心真的很不安, 所以言語間很直接 ...
我會好好繼續湊好兩個仔女, 這幾天我的黑面子他們都應感覺到, 我好內疚呢! 不應帶給他們負能量, 我這個亞媽做得很失敗!!! <----- 睇到你呢句, 我都眼濕濕....有時自己婚姻既失敗, 要用小朋友來似陪葬品, 我都好心痛....

我見你5年無工作全心全意湊小朋友, 點知老公又咁吾乖...比著我都吾知點算, 所以我都同你一样決定等我bb出左世, 我都要揾工, 自己有返少少事業, 對自己對家庭都係好, 老公吾好一味話壓力大就乜反常行為都做得出....

100%依靠一個男人完來係好危險 <---- 呢样我一直做知, 就如同將自己幸福放晒係一個男人身上, 佢一手破壞的話, 你都無說話好講....所以我都要將幸福放係自己手上....

點評

caca11  100%依靠一個男人完來係好危險 ---- agreed.  he knows u cannot do anything even now!  發表於 11-11-14 15:27


子爵府

積分: 12169


35#
發表於 11-11-14 11:40 |只看該作者
回覆 manman927 的帖子

原諒最重要是心口合一,
這樣才會讓對方感受到。
好好開心地抓住現在這一刻,
如果要留住這段婚姻,
就要好好修補大家彼此的關係,
當然誠信一旦破滅,
是真需要一段頗長的時間去修補,
大前題是你和c6都有心和真的去實踐,
好好地愛自己,愛女兒,愛c6,
當然也要好好為未來打算,
畢竟這個世上沒有永遠不變的人或事。
加油!
mc <()>


男爵府

積分: 9351

好媽媽勳章 畀面勳章


34#
發表於 11-11-14 11:35 |只看該作者
加油呀!!

多D睇全為愛既文章, 相信會幚助你解開心結..
~不要計較生命中不足的地方, 反要珍惜生命裹擁有的一切~  ~ 我們往往忙於計劃明天, 卻忘記珍惜今天巳擁有的, 彷彿我們從未好好活在今天~  ~ 不要窮盡一生去賺取財富, 最終只會耗盡財富去重整健康 http://i117.photobucket.com/albums/o61/ANDYCH151/829.gif


洋房

積分: 40


33#
發表於 11-11-14 08:45 |只看該作者
睇完你們的意見, 我知我前天既不安情緒令我講了不應講的說話. 那天我腦海+心真的很不安, 所以言語間很直接地打單暗串佢來發洩!! 明白這是不可行!!! 之前有人教我SEND MSG比佢來表達心聲, 我昨晚已SEND了. 直接同佢講我怕現場EQ低的我真的無法溫柔向佢傾訴(可能條氣仲頂住既關係啦, 唔知大家會否明白). 這段關係我是真心想彌補, 但我性格係記仇既人(我都知我乞人憎)所以這幾日要我即時原諒佢是不可能(我同你們講我原諒左佢, 你們都唔好信呀, 哈哈!) 昨日SEND左MSG比佢後, 我心情係明顯冇前幾日咁"那住""那住", 個心好像鬆左, 因我已訴說我的心聲. 希望佢自動自覺醒吾, 我都會開始為我日後既路打算(經過這件事, 我知道不能全信男人, 今日唔知聽日事, 縱使我想KEEP住這段婚姻, 但我亦要為自己既後著舖路, 做女人始終要留條路比自己行, 100%依靠一個男人完來係好危險). 另一方, 我會好好繼續湊好兩個仔女, 這幾天我的黑面子他們都應感覺到, 我好內疚呢! 不應帶給他們負能量, 我這個亞媽做得很失敗!!!
anyway, 多謝這幾日你們帶給我很多意見, 令我冇咁愁, 我有不斷重覆看你們的留言, BK ma/姊妹, thank you!!!



禁止發言

積分: 55904


32#
發表於 11-11-13 23:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 55904


31#
發表於 11-11-13 23:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12310


30#
發表於 11-11-13 20:08 |只看該作者
take care...

點評

manman927  THANKS!  發表於 11-11-14 09:00


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


29#
發表於 11-11-13 17:54 |只看該作者
唔係拆穿

係担白啫

點評

manman927  那天我EQ出了問題...  發表於 11-11-14 09:01


子爵府

積分: 12169


28#
發表於 11-11-13 16:52 |只看該作者

回覆:manman927 的帖子

千萬不要在仔仔面前用言辭來迫你c6承認甚麼,因只會把他迫得無路可走。況且孩子不是武器,如你覺得心有一條刺,首先要平伏不安和憤怒的心,找一個只有你倆的時間,向他冷靜地說明你的不安和替他擔心,希望他能為這個家努力,不要去追問他為何會這樣做,也不要問他是否還愛你。其實當你用sms說你知颯他的行踪時他已知道你知道了,他為了維持這個家一定不會了認,所以你要給他空間去處理他的心魔,同時也看看自己有甚麼可以改善的地方,讓他有一個好的下台階,只因錯誤已經形成,不可能回復,你痛苦的同時他也一定不好過,如果他不重視這個家,他大可在你揭發他的行踪時直認,你又能奈他甚至?人終有犯錯的機會,就當給自己一個機會去重新這個相處已久的配偶,或許直的是婚姻中的沉悶令他想找回剌激,但也給他一個回頭的機會,不要把家裡的和諧破壞,畢竟他以徹對這個家都極好!



點評

manman927  不要把家裡的和諧破壞---&gt;我會努力改善  發表於 11-11-14 08:56
mc <()>


大宅

積分: 4672


27#
發表於 11-11-13 13:34 |只看該作者
我覺得你要MAKE SURE, 佢上去係只係叫雞定包左件先啦...IF只係叫下雞咁, 我覺得中可以原諒...IF係包左件中要玩感情, 咁你真係要諗定后路....

你5年無出來工作, 你不如而家開始計劃揾工先, 諗下你返工咁仔女边個睇, 可以點安排....你做好準備至好同佢反面呀...吾係只會做左大輸家....

我結婚前半年, 我老公都同一個女人好曖昧咁, 個時比我篤爆左佢, 男人係死口吾認架...EVEN件事過左2年佢都吾認架...中當吾識呢個女人, 從來無覺得自己過左我底線...

我老公本身好大男人, 佢吾中意我出去工作, 未結婚我老公以要我係屋企等佢養架啦, 就係個次佢揾單同個女人曖昧既野, 我嬲 過頭同覺得吾可以完全依靠男人我至出返來做野, 個時我已成2年無出來工作....出返來做野, 我老公至怕我走老, 我地當時又未結婚, 佢個次之后都變返乖...

男人好中意用大壓力來做D反常既行為架....佢地好多藉口架....

樓主你而家吾好篤爆佢先, 佢可能只係叫雞遮, 你都吾好再用說話單打佢, 你做返平時咁OR 可以做得更好對佢更好....你要出返來揾工, 之后再睇下佢點先啦...

點評

manman927  佢地好多藉口架---&gt;我都覺!@@  發表於 11-11-14 08:52


水晶宮

積分: 58595


26#
發表於 11-11-13 13:19 |只看該作者
manman927 發表於 11-11-13 05:12

言語之間暗串佢返大陸做野咪仲開心, 自由, 冇人知你做乜
我再對住亞囝講, "你咁鐘意跟爸爸玩, 你跟埋爸爸返大陸啦, 爸爸係大陸仲好玩呀, 晚晚包你玩到唔想瞓呀

但不知如何開口. 是否直接講, 定比D提示佢先好呢??
manman927:

看了你形容的情況,我有兩個建議:
1) 不要再用以上的暗串和利用另一人 (你的兒子) 的方式去表達你的不滿了,他聽在耳內會覺得難堪 (這是你的出發點你要令他難堪嗎?),而且他會感到很明顯你就是指出他的不是 (沒錯,他做錯了,但男人不受 "被指正" 這一套的,所以他給你的回應和反應都是預期的)
2) 如果你真的要開口,那麼你不要用直接指正的方法,而是向他說出自己的感受 e.g. 他去那些場所令你感到不開心。但記住不能發瀾喳、不能挑釁他、不能羞辱他、不要說教說道理、不要勸、不要說什麼仔細老婆嫩、更不要說 "我愛你"、亦不要說如果他怎樣怎樣你就打算怎樣怎樣,全過程就只強調 "他去那些場所你感到不開心、你這幾天感到自己冇晒心機",你的音調要柔和、表情要楚楚可憐、帶小小眼淚OK但不要狂哭。

manman927,暫時不要那麼快就跳到去離婚這麼遠,你帶有這心態就必定會負面地影響你跟他的互動。

點評

manman927  你好了解男人呀, 我真的要向你好好學習!  發表於 11-11-14 08:47
sibylyau  好主意, 樓主你可以諗諗呀...  發表於 11-11-13 13:35


男爵府

積分: 5590


25#
發表於 11-11-13 10:12 |只看該作者
Since you have family to take care of your kids, firstly, try to find a job to build up your saving. you have been 5 years not working, it is not easy to get a job nowaday and especially close to the year end.

Did your C6 ask you be a full time ma before? if he know you are go back to work, he will ask you the reason, this maybe the chance you tell him your feeling and how to solve the problem.

點評

manman927  我一有BB開始(第一胎), 他便叫我不要再工作, 做FTM.  發表於 11-11-14 09:00


洋房

積分: 40


24#
發表於 11-11-13 05:12 |只看該作者
我諗得好清楚, 我絕對唔係冇左佢唔得, 不過我蠢在嫁佢時自己都洗左好多私己$, 如果真的離婚係第一年會好辛苦, 因兩個仔女都返緊學, 學費都好貴. 住/食唔會有問題, 只係仔女洗費,學費問題最大. 我出返來做野, 唔知現在搵得返幾多, 因我已5年沒打工!!唔知仲有沒有人請我.

講返今日狀況, 佢已略知我睇過佢電話, 佢扮冇事, 今日佢如常如以往星期六般同囝囡出街玩, 仲玩得好開心. 我真係冇心情, 板著臉. 成日言語之間暗串佢返大陸做野咪仲開心, 自由, 冇人知你做乜, 佢聽後都係答同一句, "比老闆迫到死呀, 好多野做, 日日做到冇停手, 好攰" 我再話"係呀, 日頭辛苦, 夜晚就輕鬆HAPPY晒啦, high過high左野" 我估唔到佢既反應......... 係冇反應, 只是寧"咩"臉" , 唔望我, 唔答我(平時佢一定會反駁到底)! 我再對住亞囝講, "你咁鐘意跟爸爸玩, 你跟埋爸爸返大陸啦, 爸爸係大陸仲好玩呀, 晚晚包你玩到唔想瞓呀!" C6依然冇出聲, 繼續食野. 我心真係有條翅, 我心裡真係好想同佢講清楚,因我真的不能容忍C6咁玩法, 好似你地咁講, 有病野回來就大件事!!! 但不知如何開口. 是否直接講, 定比D提示佢先好呢?? 每晚這些時候我真的瞓不著,我結婚生B後已沒有自己的朋友! 聚會, 行街買野更加冇了, 點解要咁對我!!!!! 係咪我好蝦?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo