自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4102


1#
發表於 11-11-15 12:10 |只看該作者
我唔係日日煮飯,
但買薑蒜又唔係一餐可以用完...
試過放多一陣會生蟲...
平時大家點keep薑蒜呢?

放入雪櫃??


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


10#
發表於 11-11-15 15:48 |只看該作者
薑會放係通風位,蒜會整蒜溶放入雪櫃,只會留返幾粒係度.


珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


9#
發表於 11-11-15 15:42 |只看該作者
每次買一包蒜同一大塊薑,放係通風處,蒜好快食完,薑通常都會乾爭爭。


大宅

積分: 4102


8#
發表於 11-11-15 15:06 |只看該作者
咁我都要睇下12蚊店有冇網袋賣.
尋日比老公發現有蟲...



大宅

積分: 4219


7#
發表於 11-11-15 13:53 |只看該作者
用網袋裝好挂係通風地方就可以放好耐加.


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 11-11-15 13:53 |只看該作者

回覆:想問下大家平時點keep薑同蒜?

掛起~




瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 11-11-15 13:50 |只看該作者
擺入個網袋(12蚊店買)掛起 蒜頭可以擺得幾耐下架喎 一個月無問題 薑就會皺皮乾晒

點評

bb123321  me 2  發表於 11-11-15 14:07


珍珠宮

積分: 33689


4#
發表於 11-11-15 13:06 |只看該作者
掛晌窗口


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


3#
發表於 11-11-15 13:05 |只看該作者

回覆:想問下大家平時點keep薑同蒜?

我掛晌窗口,一黎通爽,二黎下午西斜曬到下太陽感覺好似無噤易變~



點評

newbiee  ME 3  發表於 11-11-15 15:44
alicialee1210  me 2  發表於 11-11-15 13:07
請不要點評我,謝謝!


伯爵府

積分: 15151

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2#
發表於 11-11-15 12:15 |只看該作者
yellow1018 發表於 11-11-15 12:10
我唔係日日煮飯,
但買薑蒜又唔係一餐可以用完...
試過放多一陣會生蟲...
我係放入雪櫃架!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo