自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   4


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-11-21 18:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19273

玩具勳章


28#
發表於 12-1-10 21:51 |只看該作者

回覆:請幫忙! 急性濕疹主婦手!

我都試過,元朗舊嘉誠對面有間藥房有得買,用一支好番哂!




子爵府

積分: 10988

親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 12-1-10 21:46 |只看該作者
近期生果日報的嚴浩專欄講關於濕疹,其中一期內容如下:
米醋浸手療法2012年01月08日
「本人的皮膚向來局部地方都會有濕疹,從 2010年 9月開始十指皮膚更加會裂開,隨而擴散到全個手掌(掌心位的皮膚變深色),情況就像洋葱一層一層脫落,平常洗澡、洗頭……等等都要帶手套,嚴重影響到日常生活。西醫斷症為主婦手,屬於濕疹範疇,需要用過敏藥和類固醇藥膏治療,而中醫斷症為免疫系統失調,因為細胞過度興奮,所以要用藥物控制,相繼吃了中西藥一年多都無效,後來連續服用亞麻籽油幾瓶,身體其他部位的皮膚都好轉,唯獨兩掌病況非常反覆,有時會變得更嚴重,後再經朋友推介用嚴浩先生的『油拔法』,發覺身體有改善,所以去書店購買『嚴浩特選秘方』第一、二集。
2011年 10月 5日開始做油拔法,當時口腔有痱滋(口腔潰瘍),但用此法 3日後痊癒。
2011年 11月 20日開始食『怪物飯』,但吃了兩星期後發覺效果不太理想,之後轉吃嚴浩先生推介的十穀米,同時有位中醫介紹用米醋浸手,雙管齊下後兩星期有所改善,只是偶爾有輕微反覆。但有另一新發現,本人的腳趾頭及附近的皮膚一向都是厚皮,並且會龜裂,但吃了十穀米後情況大有改善,而且直到現在口腔再沒有生過痱滋,但以往本人經常生痱滋,最嚴重一次試過生七粒,吃什麼都沒有味道。梁小姐合十」
十穀米、冷榨亞麻籽油、油拔法,從根本上改進了身體免疫系統,再加米醋浸手,控制了病情。謝謝梁小姐的分享! (「讀者 PK濕疹實錄」之七)


(嚴浩)


佢前前後後都寫咗兩個幾星期關於濕疹,以下條LINK可以睇埋之前的文章,希望可以幫到你。

http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;showcol=3763978


複式洋房

積分: 379


26#
發表於 12-1-10 19:08 |只看該作者
各位朋友可到中藥房買$5風栗殼, 可分兩次份量, 用清水略清洗一下, 加進一煲水 (普通saucepan)裏去大火煲約15分鐘, 隔去風栗殼後, 取適量的風栗殼水稍攤涼至皮膚可接受的溫度, 然後浸洗患處至水完全涼了, 約10-15分鐘; 每天一次. 如果患處面積不大, 每次只需約半碗藥水, 剩下的風栗殼水可放置在一旁, 下次再用時取適量的份量加熱就可以的了, 一煲可以用上一個星期. 當然如果要浸整隻手, 便要每天煲一次了.我親自試了一星多好了90%.



公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-11-23 17:00 |只看該作者
本帖最後由 charmaine_1 於 11-11-24 17:53 編輯
jensan 發表於 11-11-23 00:10
Thanks! 咁其實即係點知到有冇俾真菌感染咗呢? 係咪"又腫又痛"?

又, 如果係真菌感染, 咁只係靠搽 hand cr ...

其實真係感染真菌變左香港手,咪又痕又腫又痛,濕得水多仲會爆開(好鬼死痛)
但因白醋有殺菌作用(又無附作用),所以咪可以醫好雙手囉
真係得架叫你媽比D恆心,日日浸手搽手,洗完手搽hand cream ,唔洗搽藥膏啦(濾固醇用得多,會手皮簿,無哂指紋架)記得做咩都帶手套.

點評

jensan  Thanks!!  發表於 11-11-24 15:08
順順利利 大吉大利       


禁止訪問

積分: 6635

BK Milk勳章 畀面勳章


24#
發表於 11-11-23 14:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6635

BK Milk勳章 畀面勳章


23#
發表於 11-11-23 14:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6954


22#
發表於 11-11-23 10:18 |只看該作者
我有個朋友都是沒有指纹,做了一個月針灸好番。


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


21#
發表於 11-11-23 00:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 11-11-22 17:52 |只看該作者
jensan 發表於 11-11-22 15:37
其實我聽人講過, 煮婦手係有真菌感染, 大家知唔知?

主婦手本身只是接觸性皮膚炎,(常帶手套搽cream就會好番)
比真菌感染咪即香啦港手囉,好似香港腳咁,又痕又腫又痛,主婦手只會痕(要殺菌先會好)
主婦手太痕抓傷了有傷口,就好易受真菌感染,變成香港手

點評

wingb213  係呀...所以要小心打理呀...  發表於 11-11-23 17:01
順順利利 大吉大利       


禁止訪問

積分: 2470


19#
發表於 11-11-22 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 344


18#
發表於 11-11-22 15:56 |只看該作者
本帖最後由 wingb213 於 11-11-22 15:57 編輯

回覆 jensan 的帖子

如果伯母怕用藥, 不如試我奶奶用個隻燕麥粉, 佢又係主婦手番發, 唔知個次整完芋頭同青椒就爆到好似你post張相咁, 指蓬爆開晒呀!

我有朋友教我搵依隻浴粉用(dermaveen), 暖水開1/3包夠浸一對手一次, 佢係100%純燕麥芯精華, 一d藥性都冇, 浸完怕d粒粒痴住可以用暖水輕輕洗, 但其實唔過水佢吸收得最好, 再即刻印乾水, 搽hand cream, 佢都有隻主婦手專用hand cream. 一盒5包, 初初一次用半包, 之後用1/3包, 好似用左成個月多d, d傷口係兩星期開始埋口, 爆拆位好快可以生埋, 用完到而家好似都就4個月, 暫時都冇在爆同痕, 晚晚都有提佢搽cream, 同埋買定多支等佢帶出街用咁. 同埋唔好擔太熱ge水, 都會令主婦手惡化!!
http://brighthealthclub.hindwing.com/product_detail.php?id=48

睇下你會唔會試下依盒野啦

點評

jensan  Thank you!  我媽個中醫教用煲完嘅藥用黎浸/敷吓隻手, 佢話ok舒服喎!  發表於 11-11-23 00:04


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


17#
發表於 11-11-22 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


16#
發表於 11-11-22 15:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


15#
發表於 11-11-22 14:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 235924


14#
發表於 11-11-22 14:36 |只看該作者
回覆 無話可說 的帖子

會唔會"拿" 架...我有時會裂左, 痕, 不過唔犀利~

點評

jensan  我用醋係會嗱架!  發表於 11-11-22 15:38


象牙宮

積分: 235924


13#
發表於 11-11-22 14:25 |只看該作者
charmaine_1 發表於 11-11-22 14:21
我都係bk講過好多次,用白醋浸手

樓主
醋同水既比例係幾多呀? 我都想試下...

點評

charmaine_1  我果時無溝水,就咁倒1/3碗出嚟浸  發表於 11-11-22 14:28


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 11-11-22 14:25 |只看該作者
唔記得一提,唔好再搽類固醇,只會搽到手皮越來越薄,指紋都無埋

點評

jensan  知道!!!  發表於 11-11-22 14:51
順順利利 大吉大利       


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 11-11-22 14:21 |只看該作者
minifat 發表於 11-11-22 11:19
醋**

用醋加水浸手(我懶就沖完涼/洗完手, 濕少少醋落手就算... work ga)

我都係bk講過好多次,用白醋浸手

樓主
你媽咪可能巳由主婦手,變成香港手(你話佢冇戴手套用手指撳過啲泥......又紅又腫又龜裂又脫皮..)可能巳被泥土中的細菌感染,叫你媽咪每日用白醋浸手幾次,浸完搽沙糖磨走脫去的厚皮,再搽hand cream,比D恆心三個月內應該好哂,期間仲要做咩都要帶手套,睌上搽厚cream 再帶綿手套
我對主婦手陪左我十年,前年受感染,十隻手指腫到變左十條香腸,又痕又痛....睇醫生都怕左我,寫信比我睇專料.........
我無去(太貴$1xxx一次)比我睇到本白醋書,咁比我醫好左十年既主婦手

點評

Irene_Lo    發表於 12-1-10 23:05
ngannatalie    發表於 11-11-23 00:16
jensan  感激!!!   發表於 11-11-22 14:51
順順利利 大吉大利       


珍珠宮

積分: 36942

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-11-22 13:59 |只看該作者
紅磡譚紹棠醫生,比較串

點評

jensan  Thanks! 咦! 個名好熟, 可能我以前睇過佢??  發表於 11-11-22 14:50
http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo