親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 119923


1#
發表於 11-11-22 16:38 |只看該作者
如果三人由香港乘直通火車到上海,應買哪種票?




翡翠宮

積分: 97287


8#
發表於 11-11-25 09:40 |只看該作者
高包,最舒服!張床近3呎小朋友唔大份應該可以同媽咪瞓,8月份我地3大2小4歲幾免費,買高包上下舖另一軟下,我仔連表弟姨媽瞓下舖都冇問題。姨丈自己瞓軟臥。

回程買唔到高包,兩姊妹加兩表弟買同卡下軟(姨丈坐飛機)傾計玩都好方便,係要share 厠所冇咁好囉。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


珊瑚宮

積分: 119923


7#
發表於 11-11-25 07:50 |只看該作者

回覆 回覆:carriecc的帖子

hk 下午三時至第二天早上10時到。大人1xxx .高包。軟卧8xx元




男爵府

積分: 6100

好媽媽勳章


6#
發表於 11-11-25 01:08 |只看該作者
請問要幾$一位同坐幾多個鐘ka?thx~^^


珊瑚宮

積分: 119923


5#
發表於 11-11-24 23:49 |只看該作者
回覆 RossoPig 的帖子

吾該晒


大宅

積分: 2581


4#
發表於 11-11-24 23:17 |只看該作者
本帖最後由 RossoPig 於 11-11-24 23:40 編輯

回覆 12312 的帖子

高包的床都是大約兩尺濶.
可以買兩張高包(1成人, 1小童), 一張硬臥下或中鋪(成人). 行李全部放到高包的包廂內, 其中一位成人晚上到硬臥的床位瞓。硬臥果張票登車時要跟返硬臥果卡登車, 登車時服務員會收起車票換一個乘車證俾你, 火車將近到上海時就要返去硬臥車廂將乘車證換回車票就ok. 火車去上海可以預售60天內的車票, 高包都幾搶手, plan 好日子就盡快去買.
上次同小朋友坐火車去北京到好舒服, 小朋友都好enjoy





珊瑚宮

積分: 119923


3#
發表於 11-11-22 17:29 |只看該作者

三人乘火車到上海?

二大人十1個小朋友(小學生),是否可買高包2人十硬座小朋友?
高包床有幾cm ?




大宅

積分: 2581


2#
發表於 11-11-22 16:59 |只看該作者
本帖最後由 RossoPig 於 11-11-22 17:01 編輯

高包是二人一房, 房內是上下層床, 有一單座位sofa, 獨立洗手間.

軟臥四人一房(左右兩邊上下層床, 無獨立洗手間.

硬臥(其實唔硬), 無房門, 每一格的左右分為上中下鋪

床鋪大約兩尺濶.

除非買多一張飛, 否則唯有揀硬臥.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo