懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6795


1#
發表於 11-11-28 17:22 |只看該作者
想知會唔會好多內地人, 會唔會等好耐呀 ???


男爵府

積分: 5254


5#
發表於 11-11-28 19:41 |只看該作者
第一次真係好耐,我用左兩個半鐘先走得mouth:
第二次就好d,快左


大宅

積分: 1105


4#
發表於 11-11-28 18:52 |只看該作者
除了內地人,仲有好多尼泊爾人架,不過第一次等耐d,之後我每次都一個鐘頭內完成,除非要見醫生啦,實際就好快架咋~放心~


大宅

積分: 2396


3#
發表於 11-11-28 17:53 |只看該作者
大陸人都唔少架...我第一次用左兩個鐘...


大宅

積分: 1825


2#
發表於 11-11-28 17:25 |只看該作者
大陸人就1定有架啦..但係我產前檢查就唔係好耐

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo