烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8705


1#
發表於 11-11-30 17:26 |只看該作者
你有用貴野嗎??




伯爵府

積分: 18113

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 11-12-1 22:04 |只看該作者
我都系兩年前返大陸買了個【x的】三舊水,多功能煮d飯都好好食


洋房

積分: 64


13#
發表於 11-12-1 18:24 |只看該作者


大宅

積分: 2413


12#
發表於 11-12-1 17:33 |只看該作者
我都用緊樂聲牌六百幾蚊個煲.
成幾千蚊我就......


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 11-12-1 11:02 |只看該作者
我果個千幾, 佢有幾個煮白飯功能, 正常、精煮、快煮、軟飯、硬飯, 我用精煮功能, 煮要50分鐘, 慢慢熱, 煮成30分鐘D米都未見變飯, 但係就係咁煮好D飯真係好食D

相信最貴都係個內膽, 好似叫黑礸內膽, 唔會括花


子爵府

積分: 10137


10#
發表於 11-12-1 10:53 |只看該作者
gimmick:;pppp:


象牙宮

積分: 216490


9#
發表於 11-12-1 10:37 |只看該作者
made in japan


珍珠宮

積分: 39902

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


8#
發表於 11-12-1 09:45 |只看該作者
個D唔係買俾我地架, 琴日去豐澤睇電子燉盅, 立到有個5K電飯煲, 即係買到10個電飯煲價錢, 當一個電飯煲用三年, 即係可用三十年


伯爵府

積分: 17005


7#
發表於 11-11-30 22:23 |只看該作者

回覆:其實而家有d電飯煲要成$2k至$3k,係唔係d飯真係好味d?

我用緊$149 美的咋,蒸餸煮飯靠曬佢



自煮有快樂


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-11-30 22:21 |只看該作者
我用$4XX既細飯煲, 但係我地煮日本米


珍珠宮

積分: 39937

畀面勳章


5#
發表於 11-11-30 21:46 |只看該作者

幾百元壞了都無咁肉痛~~~

平平地用電飯煲'叮'下月餅食、炆牛腩~~~物盡其用


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


4#
發表於 11-11-30 21:33 |只看該作者
飯嘅味道係睇米嘅質數,我都用緊個五舊幾,超多功能:又稀粥.煲仔飯又得...蒸埋餸都得架......


伯爵府

積分: 16219

親子王國15週年勳章


3#
發表於 11-11-30 18:39 |只看該作者
sell 功能而已, 代價就係越多功能越容易壞, 甚至買返嚟已經發覺有d function 係唔掂o既


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-11-30 17:35 |只看該作者
東 X 珍珠飯煲 $7xx, $8xx 煮 d 飯出嚟都好好味喎 ~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo