懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 995


1#
發表於 11-12-2 15:45 |只看該作者
呢兩日好凍,我個人好怕凍,未有BB之前都沖到好熱既熱水,但有左之後係咪唔可以沖咁熱呢?
但37-38度,呢兩日我真係唔得,我係一邊沖一邊震,所以都係開到39-40度,其實咁樣係咪唔好?


大宅

積分: 3721

畀面勳章


9#
發表於 11-12-2 16:56 |只看該作者
我都會沖好熱既水,最緊要係自己接受到,唔會出現頭暈既情況


男爵府

積分: 6690


8#
發表於 11-12-2 16:50 |只看該作者
我都係開40度熱水沖涼, 沖花灑冇問題的, 個身暖左就較返低少少,
如果開38度水, 我都會打冷震...


複式洋房

積分: 373


7#
發表於 11-12-2 16:34 |只看該作者
我由細到大都好怕凍~~
之前開四十度...跟住個肚出紅點~~
我即刻驚~~
第二日改三十九度...都 ok...
不過噚晚太凍 (我本身住鄉效位置)~~
所以開住暖爐黎沖涼...不防試試...唔錯既方法~~


大宅

積分: 1169

貓狗褓姆


6#
發表於 11-12-2 16:22 |只看該作者
我都有呢個疑問好耐幾個星期....原來係可以沖既~~~


大宅

積分: 1042


5#
發表於 11-12-2 16:20 |只看該作者
本帖最後由 szechk 於 11-12-2 16:22 編輯

引用 shemom 專家信箱 "一般來說,醫生都不建議孕婦長期增加身體溫度,如浸溫泉、焗sauna或蒸氣浴等,因這樣就如孕婦有發燒的徵狀,是會對胎兒的腦部發展構成影響的。但你所說的花灑浴、暖風機等都可接受,不用太擔心!"


大宅

積分: 2711

趣教勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-12-2 16:13 |只看該作者
我都沖比較熱架. 最緊要自己舒服. 不過, 唔好沖咁耐, d皮膚會好乾. 而且會有d喘.
  


別墅

積分: 995


3#
發表於 11-12-2 16:01 |只看該作者
THX.. 之前勁流鼻水,實在太辛苦了!


子爵府

積分: 11688


2#
發表於 11-12-2 15:51 |只看該作者
或者盡量縮短沖涼的時間,唔好冷病自己!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo