自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3009


1#
發表於 11-12-3 05:42 |只看該作者
想學畫畫, 中學又有修過art, 不過都係畫得唔好
現想找興趣班
以前上過啲堂但勁廢, 比張嘢我叫我抄來畫畫足成堂仲要舊幾水一堂
上左兩個月無上
有諗過工聯會但唔知會否又係勁廢
最近上網睇左啲資料出面有啲要200幾蚊一堂好貴 (仲要唔知教得好唔好)
有無人有好介紹或者上過工聯會啲課程呢


大宅

積分: 1645


5#
發表於 12-1-21 15:16 |只看該作者
kay4884 發表於 12-1-20 23:18
我就覺得唔好搵錢黎"size"
我都鐘意畫畫不過冇出去比錢上堂
初初都係先照住啲卡通人物/公仔由簡單至複雜咁 ...


良景社區會堂果度係會社形式, 大概幾拾蚊就有幾堂. 仲包料...




侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 12-1-20 23:18 |只看該作者
我就覺得唔好搵錢黎"size"
我都鐘意畫畫不過冇出去比錢上堂
初初都係先照住啲卡通人物/公仔由簡單至複雜咁慢慢黎畫
到可以連複雜ge人物都畫得似ge時候
就可以試吓唔睇嘢自己構思啲公仔出黎

我都係咁自學
講真到而家我畫嘢都幾叻架


大宅

積分: 1645


3#
發表於 12-1-20 23:07 |只看該作者
良景村社區會堂有畫會社, 好平.


禁止訪問

積分: 4631


2#
發表於 11-12-3 11:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo