跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 301


1#
發表於 11-12-8 05:38 |只看該作者
見紅要隔幾耐先會痛嫁?




男爵府

積分: 8238


9#
發表於 11-12-8 17:49 |只看該作者
kogepan1437 發表於 11-12-8 16:37
我38w4了,生得末呢?
去e院check下la,穩陣d ma


複式洋房

積分: 301


8#
發表於 11-12-8 16:37 |只看該作者

回覆:見紅啦

我38w4了,生得末呢?




別墅

積分: 538


7#
發表於 11-12-8 15:59 |只看該作者
其實見紅都唔一定是要生的﹐因為我現在已37w, 在34w時突然中午見紅﹐就好像第一日來經﹐我當然緊張﹐立刻call個醫生睇﹐但佢睇完後都唔知點解會出血﹐只是看到入面有血﹐經過一輪檢查﹐佢話寫紙叫我去政府看急政﹐但我要照顧兩個小b﹐根本唔想去醫院休息﹐佢話有機會是我太辛苦而出血﹐話我在家都唔會休息的﹐不如去醫完一轉﹐佢都怕小b會早產﹐結果我當然無去啦!現在等下等下再過兩個星期22日我已book了到私家開刀生﹐希望可以等到啦!你都不要太緊張﹐如果不是太多血﹐你盡量休息吧!若真的多就一定要到醫院了。

點評

bo_chau  me 2  發表於 11-12-8 19:42


複式洋房

積分: 301


6#
發表於 11-12-8 10:21 |只看該作者

回覆:見紅啦

而家又無乜血咁,去唔去醫院好呀?




大宅

積分: 1323


5#
發表於 11-12-8 10:03 |只看該作者

回覆:見紅啦

上胎半夜1:00見紅,第二日下午2:00生




複式洋房

積分: 482


4#
發表於 11-12-8 06:49 |只看該作者

回覆:見紅啦

上一胎等咗一日幾,結果2日後先生咗。




男爵府

積分: 8238


3#
發表於 11-12-8 05:41 |只看該作者

引用: +

原帖由 cnyiris 於 11-12-08 發表
Sorry ! 打漏左!
個個唔同咖…




男爵府

積分: 8238


2#
發表於 11-12-8 05:39 |只看該作者

回覆:見紅啦






首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo