自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


1#
發表於 11-12-8 06:16 |只看該作者
為何蘋果和東方在日本核難上打對台?

蘋果一直話日本無事. 出左好多POST. 東方一直話日本有事, 又出左好多POST.

明治有輻射事件, 昨天前天東方報導. 今天蘋果又話, 有問題的奶粉無入到香港.

唔明.


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-12-8 09:12 |只看該作者
蛇果不嬲想香港死啦……
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


水晶宮

積分: 71291


4#
發表於 11-12-8 07:58 |只看該作者

回覆:為何蘋果和東方在日本核難上打對台?

唔會信哂邊家報館,只係覺得日本核問題一定未攪掂,如果唔係,呢個令全世界都驚既問題,如果日本仔搞掂左,仲唔燒炮大事宣傳慶祝話俾全人類知咩?雖則我都真心希望見到呢一日!



點評

長者  咁又講得幾有道理喎!  發表於 11-12-8 08:24
            


子爵府

積分: 12474

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 11-12-8 06:51 |只看該作者

引用:因為兩家係仇家囉!你話無事我就唱反調。 +

原帖由 agnesbeebee 於 11-12-08 發表
因為兩家係仇家囉!你話無事我就唱反調。
咁即係其中一個講大話,但我會信東方,忠實D,蘋果成日吹水。好似切爾洛貝爾事件,果度的輻射到依加仲有,點可能日本咁快冇事





子爵府

積分: 14145


2#
發表於 11-12-8 06:26 |只看該作者

回覆:為何蘋果和東方在日本核難上打對台?

因為兩家係仇家囉!你話無事我就唱反調。



]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo