母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3382


1#
發表於 11-12-8 09:13 |只看該作者
要3小時泵一次
係咪次次泵完都要全部洗, 都要全部放入奶煲蒸氣消毒?

咁樣, 好似要好多時間...又霸左個奶煲好多位咁
同埋, 係咪可以蒸得咁密?



大宅

積分: 3382


11#
發表於 11-12-9 15:53 |只看該作者
謝謝各位, 我明白啦!
大家加油~


大宅

積分: 1087


10#
發表於 11-12-9 15:44 |只看該作者

回覆:泵奶器消毒

噤駛唔駛抹乾呀?用乜抹好?又怕有菌!唔知點算好




珍珠宮

積分: 46902

畀面勳章


9#
發表於 11-12-9 15:15 |只看該作者
rubymaami 發表於 11-12-9 15:09
我都唔係埋身餵,一次泵3樽出黎,所以一日都係用滾水浸2次
利害一次泵三樽出來

點評

ckw182838  好勁呀^^  發表於 11-12-15 14:11
rubymaami  姑娘叫我唔好一次過泵咁多,怕我月黎月多奶奶會發炎,但唔泵出黎唔舒服  發表於 11-12-9 15:54
OSMing  Agree. 好利害!  發表於 11-12-9 15:22


複式洋房

積分: 179


8#
發表於 11-12-9 15:09 |只看該作者
我都唔係埋身餵,一次泵3樽出黎,所以一日都係用滾水浸2次


禁止訪問

積分: 2092

畀面勳章 陪月勳章


7#
發表於 11-12-9 14:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 479


6#
發表於 11-12-9 14:00 |只看該作者

回覆:泵奶器消毒

我都係每次用滾水烚下。唔洗特別洗




男爵府

積分: 6174


5#
發表於 11-12-9 11:49 |只看該作者
唔駛次次都消毒架,只要每次用完後,清洗乾淨,然後用大滾水"碌一碌",跟住放入雪櫃(我會用密實盒裝住),待下次用時才取出,用前再用大滾水"碌一碌"便可,每天STEAM一次便可。過去一年我也如此,完全沒有問題。


大宅

積分: 3842


4#
發表於 11-12-9 08:34 |只看該作者
我5係埋身餵..出世到而家都係全泵
未買電泵前,,用手泵,,3HR泵1次..次次用完都拎去烚
手泵泵左30幾日,手痛到不得了先買電泵,,仲要係打孖上
用到甘上下發覺..用1次烚1次煤氣好貴
特登買多對喇叭,,由1日烚6次..變左1日烚3次


珍珠宮

積分: 46902

畀面勳章


3#
發表於 11-12-8 23:34 |只看該作者
次次泵完都要全部洗, 全部放入奶煲蒸氣消毒


別墅

積分: 537


2#
發表於 11-12-8 23:25 |只看該作者

引用:要3小時泵一次係咪次次泵完都要全部洗,+都

原帖由 inin622 於 11-12-08 發表
要3小時泵一次
係咪次次泵完都要全部洗, 都要全部放入奶煲蒸氣消毒?
我奶泵單獨用滾水殺!




首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo