夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42836


1#
發表於 11-12-8 12:39 |只看該作者


珍珠宮

積分: 42836


24#
發表於 11-12-10 13:57 |只看該作者
如果兩公婆食啲好嘢,無同亞仔一齊食,都食得唔happy!


男爵府

積分: 6476


23#
發表於 11-12-10 13:51 |只看該作者

回覆:有仔女既你,會唔會約埋老公放假去拍拖呢?

多數三人行,但都好開心:;pppp:




伯爵府

積分: 17802


22#
發表於 11-12-10 13:33 |只看該作者


侯爵府

積分: 21308


21#
發表於 11-12-10 12:06 |只看該作者

有仔女既你,會唔會約埋老公放假去拍拖呢?

一定要, 老公先係終生伴侶。其實放假可以同bb玩到7點然後出去晚飯




子爵府

積分: 10773


20#
發表於 11-12-9 16:43 |只看該作者
回覆 oncidium-y 的帖子

你就好啦,我要等阿仔學校放大假至有呀. 都係去食下飯咁嫁咋.旅行就免問喇


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 11-12-9 16:43 |只看該作者
pakyin11302009 發表於 11-12-8 13:44
係好想兩個人去拍下拖,不過首先要搵個信得過既人睇住個仔,唯有等...
個仔返左學, 咪可以請假去拍拖囉~

點評

pakyin11302009  遲D返幼稚園都係半日啫,等小學仲有四年。  發表於 11-12-9 17:50
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


18#
發表於 11-12-9 14:29 |只看該作者
我哋比較享受安坐家中,煲吓劇集,打吓機,上吓網,間唔中同屋企人吔吓飯,Very冲實.


子爵府

積分: 12024

好媽媽勳章


17#
發表於 11-12-9 13:52 |只看該作者
好少,一次半次.戀仔狂C6好鍚個仔,離開左一陣就話唔知佢瞓左未呢?做晒功課未呢?做做下野都會講而家响學校做咩呢?有時想出街撐枱腳都話帶埋個仔,我地又唔捨得留低亞仔响屋企同麻麻食飯,所以習慣左三位一體開開心心周圍食,周圍玩
春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪 若無閒事掛心頭 便是人間好時節


大宅

積分: 1064


16#
發表於 11-12-9 13:17 |只看該作者
自從有左仔之後,去街唔多過五次,老公話要湊仔去街要拎太多嘢嫌麻煩喎,多數都係我同的朋友去,無得二人世界,因為冇人湊仔,奶奶又邦唔到手,去邊都係三人行
了左一單心愿.輕鬆晒


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


15#
發表於 11-12-9 13:10 |只看該作者

回覆:有仔女既你,會唔會約埋老公放假去拍拖呢?

會,99會幫手睇bb




子爵府

積分: 14607


14#
發表於 11-12-9 13:03 |只看該作者
會, 仲會特登著條裙, 等老公開心下


別墅

積分: 905


13#
發表於 11-12-9 12:25 |只看該作者
emimi 發表於 11-12-8 14:04
我bb 11個月大,出世後我同老公出街都唔超過3次

我地一個星期都出街三四次食飯,我覺得冇影響,帶埋阿B一起去了,仲開心D


別墅

積分: 905


12#
發表於 11-12-9 12:22 |只看該作者
我有左囡囡後,發覺三人世界真系好幸福,今年周婚紀念,我同老公去旅行,我家姐話幫我地湊B(我冇奶奶)叫我地兩公婆去二人世界

夜晚同老公商量,我老公話佢去到邊都想囡囡系身邊,覺得自己去玩,丟得囡囡,唔系幾好,其實我心都系咁諗,我地去邊,都唔想丟得個囡,

我覺得二人世界系浪漫,三人世界系甜蜜+幸福了,我好享受而家的三人世界

點評

renren  YES,agreeX100 由細到大我地從來唔會留低個仔自己出國旅行.  發表於 11-12-9 13:54


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


11#
發表於 11-12-9 09:31 |只看該作者
梗係會, 唔通有左小朋友就無晒二人世界嘅樂趣咩


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


10#
發表於 11-12-9 03:55 |只看該作者

回覆:有仔女既你,會唔會約埋老公放假去拍拖呢?

無得2人世界
次次都係3人世界 但都好開心




別墅

積分: 816


9#
發表於 11-12-8 18:22 |只看該作者

回覆:qwbear 的帖子

會呀




男爵府

積分: 5346


8#
發表於 11-12-8 17:25 |只看該作者
平日突然好想二人世界的話, 都會快快出去食餐dinner, 之後返娘家湊仔回家; 平時放假就一定係三人行, 我地都會好享受.

有時公公婆婆會有小朋友一齊去街, 我地就會變相可以放假去食飯或睇戲.


別墅

積分: 556


7#
發表於 11-12-8 15:26 |只看該作者

回覆:有仔女既你,會唔會約埋老公放假去拍拖呢?

家姐2岁,弟弟3个多月,可能我有个好印印,所以我同老公去拍拖都无问题!




男爵府

積分: 6086

好媽媽勳章


6#
發表於 11-12-8 14:44 |只看該作者

回覆:有仔女既你,會唔會約埋老公放假去拍拖呢?

會呀!我個仔兩歲我先放心交低比媽咪,咁我地就會去食下飯,影相,飲野,兩歲前做咩到係三人行



奀b仔9月16日出世啦~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo