自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33928

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 11-12-9 23:53 |只看該作者
本帖最後由 clarawuwu 於 11-12-10 00:11 編輯

我小朋友既數學老師,教得好有心機又肯教課本之外既野俾同學,所以,我小朋友好鐘意上呢位老師既堂,成績都突飛猛進,..
係一次家長會,幾位家長散會後都無散去,依然圍著呢位老師傾計,咁大家閒聊時,我就話我小朋友好鐘意上你堂,因為,你教得好生動,佢唔會悶,好有心機去試答你出既題目....點知,我一講完,有位家長就好大聲講:唔係你小朋友講,係你講0者.... 嘩...佢咁講想點?咩意思先?
老師咁有heat,點解要咁吝嗇一D稱讚鼓勵既說話? 反而明串我好擦鞋?
之後,其他家長都表達左希望呢位老師會繼續跟住教呢班直至到畢業.,唔係單我一個有咁既想法.


翡翠宮

積分: 87392


26#
發表於 11-12-10 16:39 |只看該作者

回覆 回覆:HLDMaMa的帖子

係,你講得無錯,做得幾好平時幾盡心盡力都抵唔比一個半個家長投訴,有時家長投訴的原因都幾無理,試過有家長話我開學幾日都無打過一個電話比佢報告小朋友的情況,我心諗得個幾日都少少時間我了解下班學生先喇,一班廿幾三十個學生,我要盡快認得哂佢地的名同樣,仲要把握時間了解佢地每人的性格,仲要就住每個家長的喜好黎講野,打遲少少都比人投訴,又試過有家長向校長投訴話老師咁夜打比佢,但其實只係8點幾,結果校長開會話唔準老師遲過7點打比家長,老師肯開ot同家長溝通都要投訴,都唔你欣賞但都唔使向校長投訴掛~~~

再講,依架d校長當教育係一門生意,家長永遠是對的,完全無哂教學宗旨,試過有家長收到評估表後話老師評得唔好,校長竟然要老師做過一份好好睇睇既比家長,仲要d校長係咁收生,一個兩歲班收到三十幾仔都話未收夠,仲要申請多十個位,但竟然又批,但人手就唔加,成個課室擺滿枱椅,逼到老師都無位行,連最基本的活動角都無,校長話唔使活動角,只要擺枱椅比到學生坐就得,但實情係枱椅都已經無位擺,個校長竟然話叫老師自己諗掂佢,總之仲未收齊學生,仲有排加~~~

我就係做到對呢行無哂留戀,反正依架有左bb,我都唔想有時間教好人地的仔女,搞到無時間教自己仔女,所以我決定辭職,最多之後慳d,我都唔想再做呢行~~~




水晶宮

積分: 65725


25#
發表於 11-12-10 15:36 |只看該作者
我都覺得一個有heart既老師,會令學生產生興趣,應該表揚添。如果做得好又
冇人出聲,有時兼顅唔到少少就俾人port,你話幾沮喪呀。E+好多家長好喜歡投
訴,又縱自己仔女,搞到佢地變哂港童,而老師就做到意興闌珊啦。


子爵府

積分: 10647

畀面勳章


24#
發表於 11-12-10 15:25 |只看該作者
家長日, 平時電話我都會同老師講:辛苦晒你啦老師, 多謝你~

我又冇諗過人地會唔會覺得我擦鞋定點..

我只係知, 老師有心做, 我真係應該要多謝佢囉~~~


翡翠宮

積分: 87392


23#
發表於 11-12-10 15:25 |只看該作者

回覆 回覆:oldcake的帖子

如果係我,我會當衆回番佢"乜你覺得我有講錯咩??定還是你覺得老師教得唔好呀??我個小朋友成績進步左好多,你個小朋友成績好差咩??"呢d人當衆咁樣話你,仲使乜比面佢,我仲會加多句"呢番稱讚的說係我小朋友亦係我的心聲,我只係有個句講個句,乜得罪你咩??"




禁止訪問

積分: 29500

好媽媽勳章


22#
發表於 11-12-10 14:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 215


21#
發表於 11-12-10 11:41 |只看該作者
老師都好辛苦,應該鼓勵一下。


珍珠宮

積分: 33928

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 11-12-10 11:33 |只看該作者
回覆 babyislove 的帖子

係呀..我同你想法一樣


珍珠宮

積分: 33928

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 11-12-10 11:21 |只看該作者
回覆 晴B媽 的帖子

同意


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-12-10 10:51 |只看該作者

回覆:老師教得好,有心機,你地會稱讚鼓勵老師一番嗎?

我未試過公開讚老師,但我會在家長日私下稱讚老師,亦有專誠見校長,同校長表揚讚賞教得好的老師!

在職人士都好清楚,工作會好累,做得好而有人知有人欣賞,才可保持工作熱誠,否則熱誠終有日會消失!所以,做得好就不要吝嗇一句。




珍珠宮

積分: 33928

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 11-12-10 10:36 |只看該作者
回覆 KT0603 的帖子

老實話,我真係唔想回番佢,一人一句,好肉酸,呢位媽咪係大陸人,之前傾閒計都無咩野,以為佢唔係大嘴巴...點知......真係發生左呢單野先了解佢係咁,以後會敬而遠之

點評

citty  這位大陸家長個格都有問題啦!做佢仔女都慘.  發表於 11-12-10 16:03


版主

積分: 53188

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


16#
發表於 11-12-10 10:34 |只看該作者
clarawuwu 發表於 11-12-9 23:53
我小朋友既數學老師,教得好有心機又肯教課本之外既野俾同學,所以,我小朋友好鐘意上呢位老師既堂,成績都突飛 ...
唔好理o個d人喇!

好o既唔讚,唔通去讚d唔好。

一句讚美說話,真係對呢d盡心教學o既老師係好大o既鼓勵。

一定要keep住做,俾多d正能量佢地。



回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


禁止訪問

積分: 102652


15#
發表於 11-12-10 10:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-12-10 10:26 |只看該作者
個家長好無禮貌,咁話人,老師做得好稱讚佢好應該,這種人一點感恩的心都無。


珍珠宮

積分: 33928

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 11-12-10 10:17 |只看該作者
回覆 carng.ng 的帖子

係呀...宜家好難得仲咁有熱誠既老師呢!


珍珠宮

積分: 33928

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 11-12-10 00:43 |只看該作者
回覆 Bing.Jing 的帖子

我知我燥底,一出聲就無彎轉,無謂贏左場交,但落左自己臉,係老師同其他家長面前失儀啦.
有人失儀已經夠,我唔想陪佢


翡翠宮

積分: 78964


11#
發表於 11-12-10 00:28 |只看該作者

回覆:老師教得好,有心機,你地會稱讚鼓勵老師一番嗎?

會讚!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


伯爵府

積分: 19900


10#
發表於 11-12-10 00:15 |只看該作者
clarawuwu 發表於 11-12-10 00:09
回覆 Suissesse 的帖子

完全估唔到有人會咁rude......
我都會讚個老師GA!
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


珍珠宮

積分: 45698


9#
發表於 11-12-10 00:15 |只看該作者
clarawuwu 發表於 11-12-10 00:08
當住咁多人咁講野,我果下硬受左....... ...

咁渣架你.............. 如果你知會條氣唔順,當時你一句都回唔到咩?



         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 33928

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 11-12-10 00:09 |只看該作者
回覆 Suissesse 的帖子

完全估唔到有人會咁rude......

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo