夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9032


1#
發表於 11-12-12 04:27 |只看該作者
5使睇人面色(c6搵$養家就大聲嗰個)..........
5使生咗個仔之後想走都要諗埋個仔..........
5大肚就身材樣貌5走樣...........
5使係屋企做工人(工人都有息休)...........
5使受埋個臭x姑狗氣...........
5使成日同人嗌交.............
5使成日眼淚在心裡流..............

比我番轉頭,我寧願過我自己生活,c6仍然當我如珠如寶......................


男爵府

積分: 7175

畀面勳章


25#
發表於 11-12-13 18:46 |只看該作者

引用:如果冇結婚生bb...- 會畀人笑老姑婆- 見到

原帖由 yikaho 於 11-12-12 發表
如果冇結婚生bb...

- 會畀人笑老姑婆
完全同意!
唔嫁一樣可以走樣,c6點衰都唔會阻止c9 做運動keep fit呱...無得抵賴



點評

CACAO123  我5會懶做運動,我又要帶埋個仔返工,全程24hr,妳又點知係我懶丫!  發表於 11-12-13 21:59
親賢能, 遠小人


男爵府

積分: 8468


24#
發表於 11-12-13 18:10 |只看該作者
做人應該向前望, add oil

點評

CACAO123  thx!!!  發表於 11-12-13 21:56


子爵府

積分: 13783


23#
發表於 11-12-13 15:29 |只看該作者
palapala 發表於 11-12-13 15:10

我99就係生完4個都係好瘦, 佢除咗年紀大咗有個肚腩之外, 身型係介乎細碼至加細碼...
我估餵人奶真係有效, 佢4個都餵人奶, 我都係餵人奶

點評

CACAO123  me2  發表於 11-12-13 21:56
palapala  真係C MO 死人囉~~  發表於 11-12-13 15:48


教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


子爵府

積分: 10773


22#
發表於 11-12-13 15:10 |只看該作者
yikaho 發表於 11-12-13 14:49
回覆 palapala 的帖子

不過我媽同我妹生完都係肥喎, 好在我冇事

你就好啦, 所以每個人都唔同, 我3X先生, 我都見過有人生4個都唔肥, 唔講都唔知佢已經生咗咁多個, 真係得天獨厚, 可憐我減極都減唔到.....

點評

CACAO123  妳幾磅呀?  發表於 11-12-13 21:56


子爵府

積分: 13783


21#
發表於 11-12-13 14:49 |只看該作者
回覆 palapala 的帖子

不過我媽同我妹生完都係肥喎, 好在我冇事
我都30先生bb, 唔算後生

點評

CACAO123  每人身體狀態都5同ga  發表於 11-12-13 21:55

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


子爵府

積分: 13783


20#
發表於 11-12-13 12:56 |只看該作者
ki.kinki 發表於 11-12-13 11:25
同意。我都冇點變過,好多人話我生完有味道咗。

me2, 完全可以著返以前d衫衭

生完5個月帶bb著住bikini去泳池玩水添, 嗰時條腰重係有d粗(比起自己之前), 但比起好多人已經係fit

點評

CACAO123    發表於 11-12-13 21:54
palapala  你地就好啦...我家族遺傳,無計!!同埋年紀大生同後生生,新陳代謝都好唔同!!  發表於 11-12-13 14:22

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


別墅

積分: 537


19#
發表於 11-12-13 11:25 |只看該作者

引用:其實生左唔一定等如肥架喎,我識好多人,包

原帖由 amilaulau 於 11-12-12 發表
其實生左唔一定等如肥架喎,我識好多人,包括自己,生完都無肥過,有啲野,睇你點樣keep架啫



...
同意。我都冇點變過,好多人話我生完有味道咗。



點評

CACAO123  每人身體狀態都5同ga  發表於 11-12-13 21:54


大宅

積分: 2186


18#
發表於 11-12-13 08:33 |只看該作者
哩啲就係人生階段囉!人無可能永遠停留响同一個階段,只有向前望啦!
有時諗諗吓,會覺得自己一世就係咁喇!會有小小唔開心,但係個女一同我笑,我就會開心返晒,精神百倍!加油呀!

點評

CACAO123  THX!!!  發表於 11-12-13 21:53


複式洋房

積分: 345


17#
發表於 11-12-13 00:38 |只看該作者
唔好咁諗啦。樓主依個想法同我C6一樣, 最好無結婚, 無生仔, 佢覺得佢就可以自由自在, 唔需要好似依家咁困身。

依家依兩句說話傷得我好深, 結婚同生BB時佢開心的樣我仲好記得, 但十幾年後佢竟然咁講, 我在依十幾年係咪白過???

當年要結婚生子一定有諗過, 當年是懷著幾開心的心情去迎接呢? 點解現在倒轉又唔想呢? 好好去想將來吧, 一定會有美好的明天。又何必去後悔呢!

點評

palapala  純碎懷念"那些年"既日子啫, 無乜後悔唔後悔既...  發表於 11-12-13 10:53
CACAO123    發表於 11-12-13 02:23
Smile - Ming Ming


大宅

積分: 4099


16#
發表於 11-12-12 22:19 |只看該作者

回覆:好希望回到未嫁前..........

其實生左唔一定等如肥架喎,我識好多人,包括自己,生完都無肥過,有啲野,睇你點樣keep架啫



點評

palapala  每個人既身型同家族遺傳,點可以咁講呢,你話KEEP就KEEP得番啦咩  發表於 11-12-13 10:48
CACAO123  每人身體狀態都5同ga  發表於 11-12-13 02:22


侯爵府

積分: 21308


15#
發表於 11-12-12 19:36 |只看該作者

引用:好懷念以前著細碼衫既日子好懷念以前既25"

原帖由 palapala 於 11-12-12 發表
好懷念以前著細碼衫既日子
好懷念以前既25"腰
好懷念以前既短裙仔
我條腰都無左lu



點評

CACAO123    發表於 11-12-13 02:21


禁止訪問

積分: 163


14#
發表於 11-12-12 18:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10773


13#
發表於 11-12-12 17:17 |只看該作者
好懷念以前著細碼衫既日子
好懷念以前既25"腰
好懷念以前既短裙仔
好懷念以前既高跟鞋(因為生完之後肥咗腳痛,不能再穿了)
好懷念以前青春的笑臉
好懷念以前既隨心所慾
好懷念...........

點評

CACAO123  me2  發表於 11-12-13 02:21


珍珠宮

積分: 48772

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-12-12 16:12 |只看該作者
有得就有失,無100% prefect;
個天係好公平啲.
當一個人得到愛情&家庭, 同時佢可能也失去佐自己的自由(自我啲空間)
只要抱住得一定多過失的信念, 毎日的日子會過得開心D
加油

點評

CACAO123    發表於 11-12-13 02:20


珍珠宮

積分: 33424

馬年勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章


11#
發表於 11-12-12 16:03 |只看該作者
回覆 CACAO123 的帖子

做人應該向前望o既~~~

點評

CACAO123  mouth:  發表於 11-12-13 02:19


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


10#
發表於 11-12-12 15:57 |只看該作者
回到未嫁時,你又驚要做老姑婆啫!咪咁易放氣,加油!努力!撐你呀!

點評

CACAO123  同大家呻吓暏  發表於 11-12-13 02:19


男爵府

積分: 7003


9#
發表於 11-12-12 15:39 |只看該作者
ME TOO

點評

CACAO123    發表於 11-12-13 02:18


子爵府

積分: 13783


8#
發表於 11-12-12 12:22 |只看該作者
如果冇結婚生bb...

- 會畀人笑老姑婆
- 見到人哋個個帶住bb好幸福, 自己得個恨字
- 將來父母過身, 就冇得再做公主, 且會覺得無依無靠
- 身邊朋友/同事話題圍繞家庭, 自己無言以對只能dead air陪笑
- 除非搵到一個肯唔結婚唔生bb嘅男朋友, 否則會變孤獨老人
....

另外, 以上嘅問題其實總有解決方法... e.g. 生完bb唔一定身材走樣, 睇你自己大肚時是否懂得節制, 產後又有冇努力keep返..., 同人嗌交... 係在乎你去唔去嗌, 1隻手掌拍唔響嘅

凡事都有正反面, 辦法總比困難多

若果事事順利, 你到時又會覺得人生乏味~

點評

foey  認同~條路係自己揀, 唔好後悔喇, 樂觀D, 有邊個唔想年年廿五歲丫  發表於 11-12-13 11:44
CACAO123  mouth:  發表於 11-12-13 02:18

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


複式洋房

積分: 293


7#
發表於 11-12-12 12:00 |只看該作者

回覆:hosea1208 的帖子

Totally agreed
未嫁恨嫁
生左恨做女時咁優哉
可惜當時唔識享受



點評

CACAO123  mouth:  發表於 11-12-13 02:17

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo